meiden ik wil jullie even laten weten dat ik super trots op jullie ben heb veel verhaleb gelezen hier en wat veel meiden hebben meegemaakt en het toch alleen gaan doen super hoor ik heb 2 kindjes mijn man ik en zijn nog steeds samen maar toch vind ik het best zwaar hoor 2 kindjes opvoeden en als ik jullie verhalen zo lees denk ik dan wat heb ik nou te zeuren die meiden doen alles alleen vind jullie erg super en wil jullie heel veel sterkte wensen met alles groetjes marline
Ja idd hier heb ik ook echt respect voor !! weet niet of ik het zelf zou kunnen alleen voor 3 kindjes zorgen.
Marline ik lees het nu pas en écht super bedankt voor je lieve bericht! Ben zelf ook een alleenstaande moeder en soms valt het idd echt niet mee.. zo'n berichtje doetj e dan wel ff goed!
Ik heb ook erg veel respect voor alleen staande ouders die hun kind in hun 1tje opvoeden,werken en dan alles thuis nog netjes voor elkaar hebben. Ik vind het met 1 kindje samen met mijn man soms nog weleens moeilijk en dan werk ik niet eens! Zou echt niet weten hoe ik zoiets in me eentje moest doen. Respect dames (en natuurlijk ook voor de alleen staande heren,want die zijn er ook al zijn het er maar weinig!)
Bedankt voor het compliment Maar ik ben niet anders gewend dan het alleen doen en ik denk dat je er gewoon een weg in moet vinden .. moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel mee vind vallen hoor... lijkt niet zo erg als het is maar ik praat dan voor mezelf ... maar wel altijd leuk om een compliment te krijgen !!
Ik zie het ook pas nu! Heel erg bedankt En het is wel te doen hoor, ik weet toch niet wat ik mis en je maakt er gewoon wat van!