Ja maar dan nog, zei dreigd meteen die katten wat aan te doen... Er zijn kattenhaters en kattenliefhebbers. Daar heb ik begrip voor. Ik heb er best begrip voor en als ik wat kon doen deed ik het maar me katten binnen houden is geen optie meer want dan slopen ze me huis! En om nou me katten weg te doen omdat ZIJ er last van heeft nee! Ook al ben ik meer een honden mens dan een katten mens, deze katten blijven tot hun dood. Maar een hond moet je tijd voor hebben en katten kunnen hun eigen gang gaan! En mijn man en ik willen als deze katten allemaal zijn heen gegaan nog maar 1 kat en dat is een raskat die je niet zo snel naar buitenlaat, maar dan kan je van kitten af het aanleren.. dit is niet meer af te leren zonder dat mijn huis eraan gaat!
De kat van onze overburen spring regelmatig van onze schutting/bijkeuken op mijn auto. Hierdoor heb ik krassen en continue kattenpoten op het dak en motorkap zitten...ggrrrrrr Kan er wel over gaan klagen, maar tja hun kunnen er ook weinig aan doen dat hun katten mijn auto als springplank gebruiken
het is jou kat dus jou verandwoording en meer zeg ik er niet over deze discussie is al vaker tevoorschijn gekomen
Geef haar een supersoaker kado als boetedoening, kan ze elke keer de katten uit haar tuin spuiten. Dat werkt perfect en zo hou je toch je buur te vriend, zonder dat het dierenlevens moet kosten, want haar konijnen bij jou in de pan... mag toch hopen dat dat een grapje is.
Ja dat is een grapje! Ik heb zelf ook 2 konijen! Die supersoaker is wel een goed Idee waar in hemelsnaam krijg je die nog in dit seizoen?
hoi hoi sorry hoor niet gemeen bedoelt maar ik begrijp het wel een beetje waarom zou de buurvrouw last moeten hebben van jou kat omdat jou kat buiten wilt zijn, zij heeft niet gekozen voor een kat maar krijgt ze wel gratis in haar tuin ook in mijn tuin lopen katten persoonlijk vind ik het niet erg leg zelfs een kussen onder de partytent voor ze maar goed feit blijft dat het dus jou kat is en jij moet ervoor zorgen dat men geen last heeft van jou kat, als men dus naar jou toekomt dat je wat aan je kat moet doen kun je ook eens gaan bekijken of buurvrouw een punt heeft stel dat zij een hond had die bij jou in de tuin zijn behoefte komt doen word je ook niet vrolijk van maar dreigen met doodmaken en mishandelingen gaat natuurlijk veel te ver dan kan ze van mij dus ook een rotschop krijgen groetjes nathalie
hoi hoi tja en die surrogaatkindjes dien JIJ gewoon op te voeden katten zijn zeer intelegente beesten en je kan ze makkelijk aanleren om niet in andere mensen hun tuin hun behoefte achter te laten en even broer man of wie dan ook sturen tja je zal maar eens de verkeerde tegenkomen loopt het toch goed mis af vanwege JOU kat groetjes nathalie
hier wil ik ook even op reageren waarom denk je dat sommige mensen kattenhaters worden, sorry niet naar jou toe bedoelt maar mensen nemen een kat vervolgens loopt het beestje meer buiten als binnen prima maar gaat ook nog eens op MIJN auto liggen vervolgens heeft MIJN auto dus schade, gaat in MIJN tuin poepen en plassen en wie moet dat opruimen dan ik zeker sorry snap dat een ieder van zijn diertjes houd maar je hoort gewoon rekening te houden met elkaar net als hondeneigenaren ook rekening dienen te houden met elkaar dus je laat je hond niet loslopen enz enz groetjes nathalie
Het gaat er mij voornamelijk om dat ze dreigd die katten wat aan te doen! En ik kan niet de hele dag als politie agent achter me katten aanhuppelen om te kijken waar ze heen gaan en als ze in een tuin lopen eruit te halen! Een bak water erover heen PRIMA! maar meteen met de dood bedreigen en dreigen als het water niet lukt andere maatregelen op de kat te nemen gaat me wel erg ver! Wij hebben ook katten van andere mensen in onze tuin en ja onze honden jagen die dan weg... maar ik zal niet over me hart verkrijgen een dier van iemand anders wat aan te doen!
hoi hoi nogmaals over het dreigen enzo heb je gelijk in maar laten we eerlijk zijn ik ben ook niet de hele dag thuis als andermans kat in MIJN tuin zijn behoefte aan het doen is sorry maar is het dan omdat het mijn tuin is mijn probleem of is het jou probleem omdat het jou kat is groetjes nathalie ps ik ben dus wel een kattenliefhebber zolang ze van een ander zijn haha vind het geweldig om ze in mijn tuin te hebben dus van mijzelf uit geen probleem maar over het algemeen zijn katten nu eenmaal wel een probleem
Mijn katten hebben thuis nog steeds de kattenbak en daar poepen ze in... dus in andermans tuin poepen ze gellukig niet. Dat is haar probleem ook niet. Ze jagen haar konijnen op. Ik wil best iets proberen desnoods een super soaker kado geven maar meer kan ik helaas niet doen! Het enige vervelende wat ik vind van me eigen katten zijn die muizen die ze meenemen naar binnen en dan neerleggen van kijk is voor JOUW!
wij hebben onze oude buren een keer aan de deur gehad, omdat onze kat hun hond bang maakte (haha). Het beest was doodsbenauwd voor onze kat en heeft hem een bebloed oor bezorgd. Maar wat doe je eraan he,Andere honden vind ze doodeng, maar dit beest
ooooooooo das toch harstikke lief van je kat hij deelt gewoon zijn muisje met jou liefde tja nogmaals ik kan je niet zeggen wat je doen moet maar ergens snap ik wel als de poes de konijnen opjaagt dat ze daar niet blij mee is misschien moet je haar een hond cadeau doen hahaha (was een grapje hoor) hahaha jaaaaaaa sorry hoor maar hier zou ik dus inderdaad ook om lachen groetjes nathalie
Als iemand mij gaat bedreigen dat ie mijn kat afmaakt,ga ik die persoon een lesje leren. Mijn katten komen overigens niet in andermans tuin maar mocht dat eens wel gebeuren en ik krijg zo een gek aan de deur aarzel ik niet haar/hem es flink de waarheid te zeggen. Welke idioot dreigt er nu met katten vermoorden,dan ben je echt niet helemaal 100% dreami3j,,je bericht op pagina 2 is precies wat ik bedoel Mijn katten gaan er dus ook wel es per ongeluk vandoor omdat ik heg heb en ze soms over het kippegaas kunnen maar dan nog is dat nog geen reden om te gaan dreigen. Ik denk dat dat mens een psychische stoornis heeft..
hoi hoi tuurlijk heb je daar gelijk in het dreigen mag natuurlijk never nooit niet en slaat ook nergens op want eigenlijk krom gezegd zijn wij de dieven van hun terrein maar goed dat neemt niet weg dat kwaad met kwaad geschieden dus ook niet goed is want je man, broer, oom weet ik het wie kan wel ook gaan lopen dreigen maar wat schiet je daarmee op dan en erger nog mocht 1 van ze de verkeerde tegen komen die het dus niet pikt om bedreigt te worden en gelijk reageerd kom je van een koude kermis thuis en dat allemaal om een kat zou voor mij niet waard zijn aangezien ik kinderen heb groetjes nathalie
Heb je wel gelijk in,maar ik ben zó zuinig op mijn katten dat ik ze het liefste binnen zou opsluiten,maar dat vind ik zielig dus blijven ze in de tuin. alleen als iemand gaat dreigen dat ie mijn katten wil vermoorden schiet ik echt compleet in de paniek!!! Dan word ik helemaal GEK. Ik heb zelf overigens nog geen kinderen,maar het kan idd zijn dat zo iemand zó gestoord is dat als ik mijn broer aan de deur laat komen,die persoon dus aan mijn kinderen komt. Dan ben je idd verder van huis. Maar mijn katten laten vermoorden? Nee. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als ik wel kinderen heb. Denk die persoon ook bedreigen en meteen verhuizen!
ik snap wel dat je buurvrouw dr boos om is. onze buren hebben ook katten en heel doen hun behoeftes in onze tuin. wij hebben een hond en lopen en hebben altijd een plastic zakje bij ona als we hem uitlaten, onze hond heeft geleerd niet in de tuin zn behoeftes te doen en toch zit je in die stank door de buren. heeeeel irritant. ze lopen ook nog is bij je naar binnen als je buitendeur op de haak staat! ik ben het met je eens dat ze niet meteen hoeft te dreigen maar als zei normaal kenbaar zou maken dat ze er last van heeft kan je dr wel misschien wat aan doen. en het lijkt me niet dat zei rekening hoeft te houden om dr konijnnen niet los te laten lopen in dr eigen tuin voor ander mans katten die door de hele buurt los lopen.
hahahah dus jij gaat ala minuut bedreigen en vervolgens verhuizen zooo grappig, kijk ik begrijp wat je bedoelt hoor absoluut je dieren horen gewoon bij je gezin daar moet gewoon niemand aankomen punt maar om dan zelf ook te gaan dreigen schiet niet op het beste wat je kunt doen is kijken naar een oplossing die werkt voor beide de katten gewoon buiten en de buurvrouw geen last ervan maar hoe tja dat weet ik ook eigenlijk niet groetjes nathalie