Moet het ff kwijt

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Belinda52, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belinda52

Belinda52 Nieuw lid

19 mrt 2009
    4
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi,

Moet ff me verhaal kwijt. Ik en me vriend hadden vorig jaar besloten om erover te gaan. Maar er is echt veel veranderd. Hij heeft een nieuwe baan gekregen en is sindsdien is hij echt zo veranderd. We hebben alleen maar ruzie. 1 maand voordat ik zwanger werd kwam ik erachter dat hij dus een "scharreltje" had op zijn nieuwe werk waar hij nogal intens mee smste en wie weet wat allemaal heeft gedaan op werk. Mijn oom werd in februari begraven we hadden de dag daarvoor ruzie gehad omdat hij niet eens het fatsoen had om de zaterdag vrij te nemen en mee te gaan naar de begravenis. Op de zaterdag zelf was ik over mijn boosheid heen dat hij niet mee was gegaan en had wel verwacht dat als ik in de avond thuis zou zijn dat hij me dan wel zou steunen. Maar nee hoor meneertje was heel de avond/nacht weggebleven hij was gewoon gaan stappen met zijn vrienden en nog een ander meisje waar hij het heel gezellig mee had. Hij had de hele nacht niks van zich laten horen en had ook niet thuis geslapen terwijl dat ik zo ongerust was. En ook met dit meisje bleef hij smsen, Wat ik later las in zijn smsjes dat ze wou daten samen en wat leuks woud doen en blablabla. Had hem daarmee aangesproken en hij zei dat het door MIJN kwam dat ik hem dat gevoel gaf en dat ik teveel zeurde. Toen ik zwanger raakte en hem het vertelde was hij zo blij maar nu twijfel ik ofdat hij het ook echt wilt. Ik snap het niet meer! Ik heb niet het gevoel dat hij het wilt kan niet met hem erover praten. Maar hij heeft laatst wel allemaal leuke dingetjes gekocht voor de baby en een leuke romper als cadeau voor mij met mama is de allerliefste. Maar zoals gewoonlijk de laatste maanden hebben we steeds weer ruzie en nu krijg ik te horen dat hij het niet wilt als het zo moet lopen tussen ons en dat hij zijn spullen gaat pakken en weggaat. Ben 2 weken terug dus weer achtergekomen dat hij weer met het "scharreltje" van zijn werk aan het smsen is toen kreeg ik weer te horen dat hij zijn spullen ging pakken en wegging. En tijdens ruzies duwt hij me weg. En zo zijn er nog veel meer dingen en de dingen die hij soms tegen me zegt in een ruzie dan denk ik bij mezelf zoiets zeg niet tegen diegene die je kind draagt. Hij is heel erg respectloos tegen me. Ik weet echt niet wat ik nog moet voelen voor hem ben heel erg in de war. Hij zegt wel dat ik de enige voor hem ben en dat hij ermee gestopt is enzo met dat smsen maar geloof er niks van. Als het aan mij lag had ik allang een punt achter gezet maar probeer het vol te houden voor de baby. Ben echt radeloos heb me er zelfs bij neergelegd dat het me niks meer doet dat hij blijft smsen. Voor mij is het gewoon al klaar alleen dan kan hij weer zo lief doen en kusjes geven op me buik en interesse tonen het brengt me in de war.

Zo een hele verhaal moest het ff kwijt loop er al een tijdje mee.

Groeten,
    Belinda

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jeetje meid , ik zou zeggen hou de eer aan jezelf en ga er vandoor , want heb je nou aan een vent die jou zo behandeld en totaal geen respect voor je heeft ?? En voor de baby hoef je echt niet te blijven want wat heeft een kind nou aan een moeder die ongelukkig is ..

Iemand die hele nachten wegblijft en met verschillende meiden smst en weet ik wat nog meer die haalt ook meer uit met die meisjes , dus kijk maar goed uit voordat je dadelijk nog een soa of weet ik wat oploopt .. denk aan jezelf en trek je eigen plan want aan deze vent heb je niets .. En iemand die je duwt als je ruzie hebt en je zwanger bent heb ik helemaal geen goed woord voor over !!

3. linaris

linaris Lid

28 apr 2007
    27
    0
    0
    Ik ben het helemaal met Nicole eens, kies voor jezelf...en ga weg!! Wat heb je eraan als je de hele zwangerschap ongelukkig bent. Daarnaast heeft een baby liever een gelukkige mama als een ongelukkige papa en mama. Hoe klein ook...zo'n kleintje krijgt er altijd iets van mee!!

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik vind het echt heel erg voor je en ik sluit me bij de al gegeven antwoorden aan
    het is beter om weg te gaan, want nu heb je stress en dat is ook niet goed
    voor het kindje dat je in je draagt.
    Ik zou voor mezelf en mijn kindje kiezen en mijn spullen pakken hoe moeilijk het ook
    is of anders hem eruit gooien als je nergens heen kunt gaan..
    Ik wens je heel veel sterkte toe komende tijd !!

5. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Ten eerste moet hij geen contact onderhouden met andere vrouwen. Dat is onacceptabel en daarnaast moet hij respect voor je tonen. Als ik zou achter komen dat mijn man met een andere vrouw zou smsen dan schup ik hem meteen het huis uit.

Je moet duidelijke regels stellen en zijn gedrag niet pikken. Duidelijk maken dat je niet afhankelijk van hem bent.

6. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Je verdient echt beter en dat is er ook!!!! Ik snap dat het moeilijk is de keuze te maken om uit elkaar te gaan maar het klinkt alsof dat de beste keuze voor jouw en jullie kindje zou zijn.

Sterkte met je beslissing!!

7. Maia

Maia Niet meer actief

meis, het is duidelijk dat je veel beter verdient dan dit. Waarom zou je in zo'n relatie bij zo'n man blijven voor de baby? Ik betwijfel of die ermee geholpen is!

Kies voor jezelf!

8. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    je verdient zoveel beter hij is jou niet waard.als hij echt wil en jij ook neem tijd afstand laat hem duidelijk weten dat hij wel nu nog moet verandere als die echt zoveel van jou en zijn kind houd.maar als je hem de moeite niet eens meer waard vind volg dan je hart en laat die eikel gaan want je wil je kind ook niet idee geven dat ouders zo met elkaar horen om te gaan zo respectloos leren het beste van voorbeeld wat hun ouders ze geven.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoe gaat het nu meid?
    Ben je er al achter wat je wil? En al stappen ondernomen of nog niet?

Veel succes en sterkte in de toekomst. Laat ons even weten hoe het met je gaat.

10. Belinda52

Belinda52 Nieuw lid

19 mrt 2009
    4
    0
    0
    Rotterdam
    Nou de laatste paar dagen zijn echt een hel geweest hij is weer nachten weggeweest en afgelopen weekend wou ik weg met me vriendinnen daar is een hele gedoe over geweest want dat kon niet en het was niet verantwoordelijk met een kleine in me buik en kreeg toen ook te horen dat hij het kindje niet wou uit het niets toen was bij mij echt het knoppie omgedraaid...omdat het zo slecht ging tussen ons en hij langzaam merkte dat het mij niks meer kon schelen wou hij alles uit praten want hij wou mij niet kwijt nou oke hebben we gedaan heb hem toen een ultimate gesteld dat hij een keuze moest maken want als hij mij wou kreeg hij ook de baby en wou dan ook dat hij alles wat er allemaal is gebeurt eerlijk zou vertellen tegen mij...en dit gesprek was afgelopen zondag...maar vandaag ben ik er weer achter gekomen dat hij weer tegen me gelogen heeft en dat hij nog steeds met dat meisje van ze werk omgaat en dat er meer is tussen hun dan ik dacht...moet je nagaan hoe keihard hij in me gezicht gelogen heeft...dus ga vandaag het besluit nemen om zijn spullen te pakken en het buiten te zetten precies waar hij hoort ben het nu echt zat ik ben geen pop waarmee hij kan spelen...ik kan niets eens van me zwangerschap genieten en dat alleen maar door hem dus het wordt tijd om voor mezelf en me kleine te kiezen en hem de deur uit te schoppen

allemaal bedankt voor jullie reacties heb er veel aan gehad!!!!!!

Groetjes....

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Goedzo meid! Dat is een hele sterke, moeilijke beslissing die je genomen hebt! Heel veel sterkte en succes vandaag!

Super dat je voor jezelf en de kleine kiest!

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Heel goed meis , bedenk maar dat je zeker beter kan krijgen en je kan nog beter alleen zijn en dat alles rustig is , dan dat je constant het gezeik van een vent voor je kiezen krijgt die toch nooit veranderd .. Laat hem lekker stikken met dat wijf en ga voor jezelf en voor je kleintje en bedenk maar zo , alleenstaande moeder zijn is zo slecht niet zoals je vaak hoort , ik ben al 3 jaar alleen en het gaat prima .. ;)

13. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    goedzo meid moeilijk maar beste en hij is zo dom en zal zeker spijt krijgen veel te laat en die meid is net zo fout als ze weet dat jij bestaat en zijn kind draagt hopelijk maken ze elkaar hels ongelukkkig en mag jij perfecte man vinden die je hemels gelukkig mag maken en je kindje.geniet van je wonder

Deel Deze Pagina