Een hele dikke knuffel van mij meid Wat vreselijk dat hij nu zo snel achteruit gaat, weten jullie al waarom hij nu ineens op de 6de plaatst staat voor een donorlever of hebben ze daar nog steeds niks over verteld?
hey tam.. inmiddels weten we dat wel ja, ze werken in het ziekenhuis dus met een puntensysteem. En aangezien alleen zijn lever en niet zijn nieren en bloed enzo slecht zijn dan heeft hij dus minder punten dan de andere 5 blijkbaar! Ja ze moeten toch op 1 of andere manier iemand bovenaan zetten natuurlijk, voor ons is het rot natuurlijk, maar dat is net zo voor een ander...
Eliesja: Een hele dikke digiknuf meid, ik hoop zo dat je man snel belt vanuit het zh met een positief bericht !
Nou mijn man stapte een klein uurtje geleden het huis binnen en ze waren met zijn vader bezig en het had ff geen zin om daar te blijven. Hij schijnt dus nu longontsteking te hebben en er zit veel vocht in 1 van zijn longen. Nu gaan ze met een medicijn (geen idee wat) zijn bloed dikker maken om uiteindelijk met een naald het vocht uit zijn long te halen, alleen het rotte hiervan is dat hij een klaplong kan krijgen en in zijn toestand kan dat dus fataal zijn. hebben het er nu net over gehad en wilde een bakkie gaan doen, gaat de telefoon, mijn man moest met spoed weer daarheen, want het ging heel slecht nu..verdorie...vind het zo erg voor mijn man zeg...
neeeeeeeeeeeeeeeeeee, mijn man belde net... het is verdorie niet gelukt met het prikken... het is ....wachten tot hij het opgeeft... ze kunnen niks meer doen... verdorie dorie dorie... please heb de kracht papa van mijn man om het niet op te geven... please..
Wat een rotnieuws zeg Ik wens jullie heel veel sterkte, en zal sterk voor jullie hopen dat alles toch nog goed zal komen.
He meid, Wat lees ik nou, wat verschrikkelijk voor jullie Ook hier brand een kaarsje voor je schoonvader. Heel veel sterkte meid, ik leef met je mee!
Mijn schoonvader heeft het niet gered. Hij is gisteravond overleden... het is eh.... echt kut gewoon joh... Ben er bij geweest... heel raar...iemand zijn laatste adem zien uitademen... dit beeld zie ik nu ook steeds voor me... hier staat even alles stil, weten wel dat alles door gaat, maar ....het is gewoon moeilijk, ook heel klote om mijn man zoooo ontzettend verdrietig te zien.. (en de rest zijn moeder, zus en broer en aanhang ook natuurlijk) hoe oneerlijk en onwerkelijk het ook is... de strijd is gestreden... rust zacht lieve papa van mijn man... in ons hart leeft u voort...
Tjee meid ,gecondoleerd. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.Ik weet hoe je je voelt mijn schoonvader is 4mnd geleden overleden. Dikke knuffel,Claudia