Gecondoleerd. Moet er ook een beetje van huilen. Ik heb vorig jaar mijn schoonvader verloren. En om je man en schoonmoeder zo verdrietig te zien (even buiten je eigen gevoelens om) is hartverscheurend...Gisteren zei mijn man nog dat hij het zo erg vond dat ons beebje zijn opa nooit zal kennen, toen moest ik ook een traantje laten...
heyy meissie, gecondoleerd! Wil jou je man en je kinderen heel veel sterkte toe wensen met dit verlies. De rest van de familie natuurlijk ook. liefs rian
Jezus meid, ik schrik ervan. Dat het zo snel kan gaan Heel veel sterkte voor jou en je man en de rest van de familie!
gecondoleerd! wat erg zeg...heel veel sterkte voor jou en je man. Veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd. Liefs cynthia
gecondoleerd. heb mijn schoonvader in febr verloren. We waren er ook allemaal bij toen hij zn laatste adem uitblies. Vandaag zou hij jarig zijn. We gaan straks zn as uitstrooien met zn allen. Als ik iets voor je kan doen, pb me dan.
Gecondoleerd eliesja en fam... ik vind het heel erg voor jullie en wens jullie dan ook heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode
Elies, wat erg voor jullie ! Ik lees het nu pas maar bij deze nog gecondoleerd Knuffel van Loïs voor jullie allemaal.