Moet het ffies kwijt =)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door steenbokje, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ow wat goed moppie ik hoop dat je een goede baan vind waar door je het zelf kunt betalen

niet iets weg gooien voor wat anders hebt he

en ik wens je heel veel geluk in 210 met manlief in je huisje
    goede toekomst meid

liefs marnat

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

concept bouwrapport vandaag gekregen. zwammen onder de vloer (dus vloer en balken vervangen maar dat stond al in de planning vanwege betonvloer + vloerverwarming) en verdere voorzorgsmaatregelen nemen zodat het droog blijft onder de vloer. verder houtworm gevonden dus ook dat moet even uitgeroeid worden :p

Verder een paar kleine dingetjes zoals wat metselwerk aan de gevel, en dakpannen rechtleggen maar dat komt wel goed. vanmiddag gaan we met een bevriend klusser de boel inventariseren en dan kunnen we gaan onderhandelen over de prijs. de verkoopmakelaar zei dat er niks vanaf kon, maar met dit bouwrapport moeten ze iig 2500 gaan zakken zodat we de helft van de kosten voor zwambestrijding eruit hebben... verder willen we dit huisje zo graag dat het eigenlijk niet uit maakt ;)

hihi

zal even kijken of ik een linkje kan plaatsen naar mijn "ontwerpje" voor het huis :p:

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    moppie ik ga heel hard duimen dat het jullie huisje word

4. steenbokje

@Marnat: ik stuur je ff een pb met linkjes, krijg het adres niet uit de link en wil mn adres hier niet gaan posten haha

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pb gelezen moppie mooi huis

6. steenbokje

Oei oei oei, vandaag nog een keer wezen kijken en een paar dakpannen opgetild. toch meer houtworm dan we dachten, maar ach...

We willen dit huisje zo graag!

Stond vanmiddag daar in de woonkamer over de landerijen uit te kijken en zag zomaar 3 reetjes staan!!! heerlijk ;) En net vanmorgen met mn vriend zitten grappen "wanneer gaan we de eerste reetjes daar zien?" :p

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    moppie @ hoe gaat het met je huisje meid is ie al van jullie?

met mij gaat het boven verwachtig goed

vanaaf lekker uit eten wokken

de wond zie er goed uit

8. steenbokje

Fijn dat het met jou al wat beter gaat!

Ja, het huisje is in principe van ons. de hypo offerte is binnen, er staat "verkocht onder voorbehoud" bij, alleen door de kerstvakantie/ziekte hebben we de voorlopige koopovereenkomst nog niet, maar dat komt nog wel.
    We zijn druk bezig met overal offertes opvragen voor de verbouwing, omdat de bank die nodig heeft voor ons verbouwingsbudget. Gaat allemaal soepel hier in ieder geval!

Hopenlijk 1 feb. de overdracht en dan gaan we eerst flink slopen hihi...

Deel Deze Pagina