hoihoi dames ik moet hier ff me hart luchten. ik heb vanaf week 5 hp zwangerschapsmisselijkheid gehad tot ongeveer week 15. ik heb hiervoor ook in het ziekenhuis grlegen ik voelde me zo zwak dat ik gewoon niks kon doen. en dan hoop je gewoon op veel steun en het enige wat je dan hoort is ohh misselijkheid hoort erbij gelukkig heb ik een super lieve vriend die dan probeert uit te leggen hoe zwaar het was maarja pfff. nu heb ik bekkenklachten gekregen en hoor ik dat ik maar gwn door moet bijten het hoort erbij ja dat weet ik ik ben ook super gelukkig dat ik zwangrr ben maar soms een beetje steun is welkom. ik moest ff me ei kwijt hierzo iemand ook zoiets meegemaakt? groetjess
IK heb het niet meegemaakt meis maar je mag hier alles zeggen, gillen, schreeuwen, uitspugen wat je maar wilt!! Mensen kunnen soms erg moeilijk gewoon zeggen "hé wat klote voor je meis.. kom hier een knuffel" .... Nee.. t hoort er 'gewoon' bij... Zo gewoon is dat niet hoor dat je zelfs in het ziekenhuis moest liggen! Nou meis... dikke knuffel..! en lekker rustig aan doen!!
Mijn klacht valt in het niets bij die van jou, maar ik heb echt al weken last van extreme moeheid, tot huilens aan toe. En dan inderdaad ook de opmerkingen van: - 't hoort erbij - wees blijf dat je niet misselijk bent - geef jezelf eraan over En echt, ik ben inderdaad blijk dat ik geen last van misselijkheid hebt, maar voor degenen die me kennen, die weten dat ik geen type ben om merendeel van de dag op bed te liggen. Dat kan ook niet, want ik moet gewoon werken. Maar 's avonds als ik thuis ben, komt er niets meer uit m'n handen, en dat frustreert mezelf enorm... Heel veel sterkte ermee meis!
Jaaa hier ook.. ook zo misselijk.. ook opgenomen geweest.. helaas nog steeds misselijk en kotsen.. en vanaf week 17 issiasch.. kon niet eens normaal lopen , opstaan etc.. Het gaat nu wat beter.. maar indd als mensen vragen hoe het gaat en je verteld het krijg je indd reacties hoort er bij of mensen weten niet wat ze moeten zeggen omdat je zegt dat het niet zo lekker gaat .. Naja.. tis jammer dat je zwangerschap zo verloopt.. zou fijn zijn om pijnvrij de zwangerschap door te kunnen maar helaas is dat voor ons niet weggelegt.. Je moet het beste ervan maken.. maar snap je frustratie heel goed!