Hallo, Ik heb een vraagje over mijn cyclus. Is altijd onregelmatig geweest (was ook probleem met zwanger worden van mijn zoontje), maar na zijn geboorte heb ik nu een regelmatige cyclus van 32 of 33 dagen. Ongeveer 14 dagen voor de menstruatie heb ik steeds buikpijn, geen steken maar een opgeblazen gevoel, soms alsof mijn buik bijna ontploft. Dat lijkt me de eisprong... Maar.. wat ik raar vind, is dat ik rond dag 11 ook steeds wat donker bloederig slijm heb. Wat zou dat nu zijn? Eerst dacht ik zeker nog een restje van de menstruatie, maar ik heb het nu steeds, steeds rond dag 11. Dat is dan toch niet de eisprong? We willen graag een tweede kindje, dus we proberen het steeds op de dag die volgens mij de eisprong is, maar tot nu toe zonder succes. Herkent iemand dit? Ben erg benieuwd, maak me ook een beetje zorgen over wat het zou kunnen zijn....
Kan het niet zijn dat het van je vorige menstruatie komt, maar op het moment dat je "vruchtbaar slijm" naar buiten komt een paar dagen voor je ei, dat het dan mee komt? Ik heb dat namelijk ook wel eens gehad en kwam dan altijd mee bij mijn vruchtbare dagen.
Ik heb dit nog nooit eerder gehoord! Wat apart ja! Klus je trouwens alleen op de dag van de eisprong? Want dan kun je net te laat zijn, de 2 dgn ervoor zijn ook heel vruchtbaar. Maar je hoeft dus niet te laat te zijn hoor! Je hebt dan wel meer kans! En voor de rest blijft het altijd maar weer afwachten.. Succes!
Ik had het ook op de dagen rond mijn eisprong. Een klein beetje alleen bij het afvegen. Helaas in die rondes niet zwanger geraakt. Wel tijdens een ronde toen ik tussentijds geen oud bloed had!!
Dus dan zou het een soort aankondiging zijn van de eisprong? Wel vroeg dan, want als dat opgeblazen gevoel de eisprong is, is dat meestal pas een dag of vijf later. Ik vind het vooral zo gek dat dit nu al vier cycli gebeurt... Is er nog iemand die dit herkent?
hoi ik heb een vraag (weet niet of die hier helemaal past) ging net naar de wc.. moest mijn grote behoefte dat ging wel erg moeilijk .. ook een beetje diaree en daarbij was ook bloed.. dus ik veegde af en het leek alsof het uit mijn vagina kwam.. dus dacht oh een ongi maar ging daarnet weer naar de wc en toen had ik alleen maar slijm en een beetje bruinig/rozig kleurtje weet iemand wat dit kan zijn? xx