Moet het gewoon ff kwijt..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cristel28, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meiden....
    het is eigenlijk wel fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die gewoon even hun verhaal even kwijt willen....
    maar daarin tegen lastig dat je lichaam je zo in de ban kan hebben.

mijn laatste cyclus was 34 dagen zou dus zaterdag mijn NOD hebben
    nou heb ik vanmorgen een test gedaan deze was negatief gelijk een blauwe streep te zien en geen plus teken. zal uitleggen waarom ik nou een test had gedaan, ik heb sinds 10 dagen gevoelige borsten, ze voelen zwaar en vol aan en zijn dat ook, ook zijn mijn tepels erg gevoelig en lopen er zichtbare blauwe aderen over heen. en ben eerder vermoeid. vandaar dat ik zoiets had van testen dan heb ik zekerheid.
    kan het nou toch nog zijn dat ik te vroeg heb getest en dit dan i.v.m het te weining HCG hormoon?? en dat er misschien een kansje is dat ik toch over een paar dagen wel positief kan testen??

hoop op een reactie!

en succes allemaal he meiden!!

2. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi vlindertje, hoe erg ik deze reactie zelf ook vaak vind, moet ik het nu zelf tegen jou zeggen, helaas moet je gewoon wachten.
    ik duim alleszins voor je en ik hoop dat t raak is.. die blauwe aderen heb je normaal nooit? heb wel vaker gelezen dat dat een zwangerschapsverschijnsel zou kunnen zijn, dus op zich klinkt alles goed.. maar omdat ik ondanks dat ik ook te kampen met mogelijke zwangerschapssymptomen, vandaag ongi ben geworden, en met mijn neus op de feiten werd gedrukt, ineens een meer realistischere kijk.. om natuurlijk volgende maand weer valse hoop te hebben wellicht ma goed.. zo gek ben ik wel

nogmaals je hebt nog hoop dus hopelijk is t ook raak!!!

3. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    teleurgesteld , we gaan voor iui en ik hoopte dat t toch deze keer raak zou zijn op de natuurlijke manier maar helaas

4. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ik bekijk t niet zozeer als troost want dat is het eigenlijk niet, je hoop wordt gewoon in ene keer afgekapt eigenlijk maar wel als een volgende stap zeg maar.. je kan wel weer verder.. ik zat wel effe vast in de stress deze dagen, maar nu weet ik weernie wanneer mijn nod volgende x is e.. dus ik zie t allemaal al gebeuren:$

5. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Dat was idd wat ik bedoelde met schrale troost.. Je kan in ieder geval verder.. Ik hoop dat ik dat een deze dagen ook kn.. In de zin van een positieve test of mijn ongi.. Waar nog steeds geen teken van is.. Vannacht nog ff geklust, dat brengt normaal mijn ongi snel op gang als het er aan zit te komen.. Heeft deze keer ook niet geholpen.. Ban het weekend ga ik nog een test wagen, maandag toch maar eens de HA bellen..

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

ik had gewoon de testen via l10.nl en dan gewoon de goedkoopste die zijn heel gevoelig teminste toen bij mij

we willen heel graag een tweede kindje maar me man is nog niet overtuigd:p
    dus nog eventjes wachten me zoontje is nu ruim 1,5 dus misschien nog wel beetje te kort op elkaar ik weet het eigenlijk niet wat vinden jullie?
    succes allemaal met zwangerworden

7. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen

Ik vind dat persoonlijk een hele mooie leeftijd om nog een kindje te nemen,...
    Maar ik denk wel dat jij en je man er samen over eens moeten zijn..

8. babywens18

30 nov 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

ik zit normaal op een mooie cyclus van 28 tot 32 dagen, heb vorig jaar 4 maanden de pil geslikt, en ben er toen mee gestopt, ook nooit eerder de pil geslikt, nu was ik voor het laatst 25 oktober ongesteld dat betekend dat ik als ik uitga met een cylcus van 28 dagen vandaag precies 11 dagen overtijd ben heb met 9 dagen overtijd een test gedaan van de kruidvat 2 voor 5 euro, en neehoor geen streepje te bekennen, ik snap er helemaal niks van, komt me menstruatie niet op gang of toch stiekem zwanger weten jullie het ben echt radeloos,,

9. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    idd zo s het wel, vandaag bij de dokter geweest en ik mag nu al deze volgende cyclus voor een iui gaan, dus hopelijk wordt t wat.
    ben er wel emotioneel van geworden net en heb wel effe op de schouder van me man gehuild, ik vind t ook zielig voor hem(zijn zaad is slecht) en ik wil niet dat hy denkt dat ik hem ergens toch zie als schuldige of weet ik veel.. terwijl niemand weet wat er in onze buikjes gebeurt, wie weet loopt t gewoon soms mis met de innesteling of wat dan ook.. ma goed dit is nieuw voor mij en leuk is het niet en het werd me net wel effe teveel.. en t ergste, me ms willen ni eens doorkomen.. gewoon tydens t vegen licht bloed en ik test negatief.. ik ben gewoon gefrustreerd, en heb stressvolle dagen achter de rug en ja... ik wil denk ik na de iui op vakantie.. om nie te veel tyd te hebben om te stressen en gewoon effe lekker uitwaaien.
    we zullen zien of we t kunnen inplannen.. want ik denk dat de stress me de das om doet.. dat gevoel heb ik.. sorry voor mijn gezaag.
    ik hoop echt dat je zwanger mag zijn deze ronde !!! en dat je snel posi test~!!!

10. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Misschien even naar de huisarts bloedprikken..
    Ik zit in hetzelfde schuitje, ben alleen 5 dagen overtijd, ik ga vandaag bloedprikken..

11. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Jeetje meid... Lekker uithuilen als je dat moet... Heb ik ook ff gedaan gisteren... Heb gisteren positief getest met Predictor, was helemaal in de wolken.. Daarna getest met Kruidvat, negatief.. Weg wolk.. 's middags ineens rose bij het afvegen... Ik had het niet meer.. Hele avond gehuild... Vandaag geen rose meer bij afvegen...
    Krijg er totaal geen hoogte meer van...
    Gelijk heb je, dat je er even lekker tussenuit gaat!!

12. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    das precies idd zoals t nu t geval is bij mij, ik weet nu wel dat ik niet zwanger ben, ik wilde geloven in iets wat eigenlijk bijna nie kon, op een natuurlijke manier zwanger worden.. ma goed voor jou hoop ik alsnog dat t deze maand raak mag zijn!!! ik zal voor je duimen

het is best frustrerend soms en je denkt de hele dag aan niks anders:(

13. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Idd... Klinkt misschien heel raar dit, maar aangezien er geen posi test komt, hoop ik nu zooo dat mijn ongi doorbreekt!!! Het liefst nu ter plekke.. Kan idd nergens anders meer aan denken.. Vandaag weer 4 testen besteld, terwijl het onzin is.. Ze worden niet positief.. Puur omdat ik overtijd ben kan ik het steeds niet laten om te testen... Kan d hele dagen wel slapen, zo moe ben ik ervan...

14. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    tis echt net of k me eigen verhaal lees!! ik snap echt wat je bedoelt, alleen ik ben nog ietsjes meer desperate ik wil helemaal ni ongi worden..maar bij mij is dat meer uit angst voor de iui:)
    lieve meid toch tis je echt gegund deze maand maar ja.. we hebben niks in handen

15. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Babybelle heel veel sterkte en succes! Duim voor jullie!

16. winnietje

winnietje Niet meer actief

Lieve schatten,

hoop zo op pisitieve testen voor jullie, maar door stress kan menstruatie ook weg blijven. Hou wel met alles rekening. :d Hoop voor jullie een mooi kerstcadeautje

17. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    dankjewel vlindertje
    hoe gaat t nu met jou?

18. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Hoe was Sinterklaas bij iedereen?

Wij zijn zaterdag bij mijn schoonouders geweest, en het daar gevierd...
    Hartstikke gezellig!

Lange rit van een uur weer terug.. In de auto enorme krampen in mijn buik en rug.. Moest ook erg nodig plassen. Maar wil natuurlijk niet op zo'n vieze wc aan de weg zitten.. Dus ff volhouden.
    Uiteindelijk thuis! Leek wel uren te duren!!
    Gauw naar de WC, één grote bloedmassa.. Gauw mijn vriend geroepen, die de douche aangezet, en mij een washandje gebracht.. Mijn vieze kleren in de wasmachine gedaan.. (wat een dapper schatje, hihi..)
    Inmiddels twee dagen verder en vandaag erg veel pijn.. Ook veel stolsels.. Nog ff afwachten hoe lang het duurt..

Ik hoop dat er iemand een mooie test heeft gehad in tussen!!

Liefs

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Cristel,sterkte meis.Ik had dit afgelopen maand ook,was ook altijd op tijd.Denk toch ook onbewuste stress.Succes en sterkte!

20. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geloof dat ik nu ongi aan het worden ben...bloedveeg op toiletpapier;)...om eerlijk te zijn ben ik best opgelucht, hoe vreemd dit misschien ook mag klinken. Nu tenminste echt duidelijkheid!
    Volgende week heb ik samen met mijn man een afspraak bij de HA, vanwege de pcos en schildklier...wij hebben besloten zodra ik afgestudeerd ben de MMM in te gaan. Zie er tegen op, maar daar groeien wij hopelijk ook naar toe...Hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina