Na 18 dagen alweer ongi

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mupkuh, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik heb normaal een cyclus van ongeveer 28 dagen. Afgelopen 2 weken heb ik bijna iedere dag last van spotting gehad. En nu ben ik ongesteld :evil: Ik heb ook geen eisprong gehad (volgens mij nog nooit).

Is er iemand die dit herkent en mij daar misschien meer over kan vertellen.

Ik ga maandag denk toch maar even naar de HA voor de zekerheid.

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Ik heb het ook 1 keer gehad... altijd een normale cyclus en toen ineens 18 dagen, heel raar! Is inmiddels alweer een halfjaar geleden en daarna is m'n cyclus gewoon weer normaal geworden. Als het goed is heb ik normaalgesproken wel een eisprong, tenminste... als ik de ovutesten mag geloven. ;)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hopelijk is die van mij straks ook gewoon weer normaal!

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Een heel wijs besluit denk ik om het even met een ha te bespreken!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    En wat kan de huisarts doen dan? Ik zou even afwachten wat je lichaam de komende maanden gaat doen, best kans dat je lichaam het weer goed oppakt.
    En waarom denk je dat je nog nooit een eisprong hebt gehad?

6. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Mupkuh,

Ik heb dat ook een keertje gehad. Heel gek... maar de cyclus erna was alles weer in orde. Ik vond het ook heel gek. Voor mezelf heb ik toen aangenomen dat ik die cyclus een keertje een eisprong heb overgeslagen. Kan je gebeuren ;). Ik denk niet dat je je heel erg veel zorgen hoeft te maken, maar als je het fijn vindt kan je natuurlijk altijd even naar je huisarts gaan.

Succes in deze volgende ronde!

Groetjes,
    Josien

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Met de huisarts had ik al afgesproken om na het weekend langs te komen als de spotting niet over was. Ik bloed namelijk afgelopen 2 weken al bijna iedere dag een beetje.

Vanaf dat ik gestopt ben met de pil heb ik iedere maand erg veel pijn gehad. De dokter zei dat het te maken kon hebben met dat mijn ei nog niet gesprongen is. Verder temperatuur ik nu sinds de 3e ronde en tot op heden heeft FF nog steeds geen ei ontdekt.

Hoop dus dat de huisarts mij iets meer duidelijkheid kan geven. Misschien is mijn progesteron gehalte wel te laat ofzo.

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Helemaal niet verkeerd om even langs de ha te gaan dus mupkuh...
    Temeer ook omdat het gewoon raar is... en het staat in je dossier... Is het dan nu niets, kan het wel meegenomen worden bij een evt. volgende keer dat je naar de ha gaat...
    En kan het schelen bij wel of niet doorverwijzen..

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het zou ook heel goed wat anders kunnen zijn hoor mupkuh... Want er moet bijvoorbeeld een eicel rijpen om te kunnen springen.. Misschien rijpt er wel geen eitje... dan zou je bijv. een te laag fsh-gehalte kunnen hebben... misschien is je lh wel te laag en heeft ie geen piek.. dan gebeurt er ook niets...
    Je Progesteron stijgt pas na je eisprong... Progesteron zorgt voor de verdere opbouw van het baarmoederslijmvlies... Dus dat heeft dan meer met de innesteling te maken...
    Snap je?

Maar als je naar het ziekenhuis mag gaan ze toch je hele cyclus bekijken, dus als er wat is, komen ze daar heel snel achter...

SUCCES!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel Wishgirl. Zal je via dit topic wel op de hoogte houden als je wil.

Gaat bij jou wel alles goed?

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Hoi meid,
    toen ik pas met de pil was gestopt,heb ik ook zo een paar cyclussen gehad, bij mij is het vanzelf weer goed gekomen. (zie ook banner ;) )

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zou ik heel leuk vinden mupkuh...

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lucia, zie inderdaad dat het goed is gekomen bij jou. Alsnog gefeliciteerd, beter laat dan nooit haha!

@ Wishgirl, doe ik zeker dan. Hou jij me ook op de hoogte dan. Als je wil mag je me toevoegen op msn ofzo.

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

is goed... Ik denk dat ik hier een dagboek ga aanmaken.. Kan ik elke keer op bijhouden wat er gebeurd is.. en gaande is ;)

ik zal je toevoegen op msn ;)

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Is goed meid, gezellig. Zie je verzoekje wel verschijnen ;)

16. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    Mupkuh veel sterkte bij de dokter maandag.

Hoop voor je dat er niets aan de hand en dat je cyclus wat gewoon in de war is.

Ik had het ook de eerste paar maanden na de pil stop, allerlei doorbraakbloedingen en spottinkjes maar ging vanzelf over.

Succes! liefs Bloempje.

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Als het goed is heb je de uitnodiging al binnen...

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Bloempje, Dank je wel meid.

@ Wishgirl, ik heb je uitnodiging geaccepteerd :p

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hey MupKuh, heb ik ook gehad afgelopen maand (zie onderschrift). Ik ben naar de HA gegaan en moet even een paar mnd. tempen om inzicht te krijgen in mijn cyclus.

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Vanochtend ben ik bij de HA geweest. En moet zodra mijn ongi weg is terug komen voor een inwendigonderzoek en misschien Echo.

Ze zei dat het echt niet normaal was en dacht even aan een miskraam. Verder moet ik ook terug komen als het bloeden niet stopt. Want het is echt niet meer normaal.

Hopelijk kan ik jullie op de hoogte houden want Speedlinq heeft een storing. Ben nu even bij mijn ouders.

@ Freewilly, wat dacht de HA bij hou dat het was?

Share This Page