moet het kwijt; zorgen om zoontje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door cocko, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe oud is je zoontje? Zat even terug te lezen, maar kan het zo niet vinden?

O, duh, het staat bij peuter en kleuter. Dan gaat het neem ik aan om je zoontje van 2010?
    Krijgt hij melkproducten? Zoja, dan zou je eens kunnen kijken of de problemen verdwijnen als je de melkproducten uit zijn dieet haalt, en zoja, dan kijken of hij lactosevrije melk (gewoon in de supermarkt te krijgen) wel verdraagt. Verdraagt hij dat ook niet, dan is het eerder koemelkeiwittenallergie dan lactose-intolerantie.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Kom net bij cb vandaan. Zij denkt aan glutenallergie. Dus moet nu met huisarts overleggen om de kinderarts tot spoed te manen. En dat hij ook vraagt naar dat buisje bloed of dat al getest wordt op gluten. Maar omdat hij weer diarree heeft, zegt ze dat ik niet langer moet wachten en dus weer met ha/ka moet spreken.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zondag wordt hij 3 jaar

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou, volgens de ha is het geen glutenallergie want twee weken terug is hij daarop getest en voor 95 % is het zeker dat het dat niet is..
    Dus de cb arts zei me dat ik moest bellen zodat ik vandaag of morgen de kinderarts zou spreken om te overleggen wat we nu moeten ivm diarree.. Ook is hij afgevallen (zeer duidelijk te zien aan de curve) en de arts maakte zich ook zorgen.Ik gebeld, is het niet volgens het protocol dat moeder belt dus weer terug naar cb. Arts heeft ziekenhuis gebeld, en nu moet ik volg wk dinsdag komen met m'n zoontje. Nou ja, ik snap er gewoon niks meer van en kan wel janken! Ik durf hem niks meer te geven want zodra hij iets eet of drinkt, krijgt hij buikpijn en even later zit z'n hele luier er onder.. Waarom moet ik zsm de kinderarts te spreken krijgen om te overleggen en dan vervolgens pas volg wk te komen?? Heb er echt de balen van hoor. Sorry...:)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, dat is het probleem met ziekenhuizen en artsen: die hebben doorgaans gewoon niet direct tijd. Volgende week al terecht kunnen, is trouwens erg snel hoor! Meestal duurt het langer... ;)
    Als het glutenallergie is, moet je hem gewoon blijven aanbieden wat hij nu eet, want als ze een darmbiopt willen doen, geeft die alleen een betrouwbare uitslag als hij tot aan dat moment gluten gegeten heeft.

Sterkte, ik weet hoe zwaar het is, met een ziek kind!

Deel Deze Pagina