Vanaf vorige week zondag had ik al buikkrampen en een zere onderrug. Mijn nod is vandaag, dus een week van te voren vond ik al erg vroeg. Donderdagochtend had ik een veeg bloed na het plassen en de middag was het bruine afscheiding. Savonds was de afscheiding weer wit. De dagen erna blijft het heeeel licht bruinverlies. Je ziet het eigenlijk bijna niet... En vandaag weer hetzelfde als afgelopen donderdag. Ik weet niet meer wat ik hier van moet denken Vrijdag was mijn temp 36.76 en gisteren 36.89 Vandaag was ie weer 36.76... is nog wel hoog voor mijn doen. Maar ik word ontzettend onzeker... Ben ik nu ongi geweest... moet het nog komen? Pfffff ik weet het niet meer...
hahahhahha sorry maar je lijkt mij wel.... ik weet het ook niet meer.. heb jij al getest? ik had ook al zo n soort topic geopend want ik weet ook niet of ik nou wel of niet menstruatie gehad heb of dat het wat anders is....... heeeeel veeel succes meid.. duim voor je
Ik zou in principe vandaag al kunnen testen, maar omdat ik zag dat mijn temp weer iets gezakt is heb ik dat niet gedaan Mijn gevoel zegt al de hele week dat ik ongi moet worden
Jullie zijn niet de enigen. Ik had ook langere cyclus en veel eerder al licht bloedverlies... Erg he? Al die rare vrouwenlichamen....
Dank je wel! Alleen nog ff een opmerking Als ik voor een grote boodschap naar toilet moet dan heb ik er dus lichtjes bloed bij zitten? Nou ja maar afwachten.. morgenochtend weten we meer Ik ga zo mijn bedje in, want de spanning word me te veel...
kalm an doen meissie het komt echt wel goed....... niet te druk maken hoor... voor je het weet heb je een posi test.... misschien niet nu maar dan wel volgende maand of zo komt echt wel goed..... weltrusten
Ik heb sinds vorige week zaterdag ook steeds bij het 'afvegen' bruine afscheiding afgewisseld met rood/rose bloed. In het begin had ik verder geen afscheiding maar na een paar dagen had ik ook wel wat in m'n inlegkruisje. Heb in het begin nog wel even getest en was er erg gespannen onder maar heb voor mezelf besloten dat dit mijn ongesteldheid is. En dan maar hopen dat dat geklieder snel afgelopen is zodat we weer aan de klus kunnen ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar probeer er een beetje nuchter in te staan.... Kop op!
Spannend Marleen. Heb je al getest? En heb je dus nog steeds bruine afscheiding? Of echt hetzelfde als ik nu heb?
Ik zal ff vertellen wat ik precies had Donderdag was het een beetje rozig.. Dus ik was teleurgesteld omdat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Donderdagavond een sliertje rood bloed. Dus toen wist ik het zeker; ik zou ongesteld worden! Maar vrijdag niks, zaterdagavond alleen een klein beetje heel licht rose. Vandaag weer niks.. Gisterochtend getest en negatief. Vreemd dus!
Hmm, Marleen, dat is wel vreemd. Ik had het wel echt elke dag bij het 'afvegen' en ook wel wat in m'n inlegkruisje hoewel dat niet echt veel is.... omdat het bij mij al een week duurde en elke dag wel heb ik besloten dat dit m'n menstruatie is... Maar je hebt nu helemaal niets? Ook niet bij het afvegen? Ik zou gewoon morgen of woensdag weer een testje doen... Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Gisteren niks gehad de hele dag. Nu net even naar het toilet geweest en het lijkt weer een heeeeel klein beetje rose. Maar dan moet ik echt goed kijken.. Misschien gaat het nu dan doorzetten?
hoi hoi, Ik heb morgen mijn nod. Had vorige week en nu nog trouwens wel de symptomen dus ik dacht; yes. Maar nu weet ik niks zeker meer. Ik had vanmorgen wat roze/bruine afscheiding en dat heb ik nooit. Als ik ongesteld word, word ik ook echt ongesteld. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb al getest met die testen die supergevoelig zijn en 4 dagen voor nod te gebruiken zijn omdat ik medicijnen heb. Ik moet de medicijnen nl. stoppen als ik zwanger raak. Je raadt het al; negatief. Ik weet het ff niet meer. Het zou zo fijn zijn! Nog maar ff afwachten of ik toch ongesteld word!