Hoi meiden, ik heb inmiddels 2 Kruidvat testen gedaan en 2 normale clearblue testen. Nu vertelde ik vanavond aan iemand dat ik zwanger ben en liet vol trots de zwangerschapstesten zien. Op die van het kruidvat staat nog duidelijk een streepje maar het zwanger streepje van CB is bijna niet meer zichtbaar. Terwijl er een paar dagen terug toch echt een duidelijke streep stond. Hoe kan dit?
De testen van CB vervagen inderdaad heel erg snel. Heb je de gewone test met een plusje gebruikt? Al na een paar uren kwam er bij mij een dun pennestreepje op te staan en na een paar dagen was er bijna niks meer zichtbaar. Ik heb de test's daarom weggegooid, maar er gelukkig wel een mooie foto van gemaakt!
Ik heb bij Isabella destijds ook gewone clearblue testen gedaan (met een plusje inderdaad) en die zijn nog wel zichtbaar. Het is nu inderdaad een erg dun pennenstreepje. Zou het niet kunnen betekenen dat het mis gaat of dat ik eigenlijk toch niet zwanger ben? Dat kan haast niet toch, zou je zeggen. Maar vind het zo vreemd dit.
Waarom doe je morgen niet voor je eigen gemoedsrust niet nog een testje? Waarschijnlijk knalt ie eraf dan !!!!!!
Als de streep binnen de afleestijd duidelijk positief was en dat bleef, dan zit het vast goed. Na 10 minuten mag je de test niet meer aflezen, omdat de uitslag dan onbetrouwbaar is. De test vervaagde bij mij ook heel snel (na de afleestijd), maar ik had juist een hoge HCG-waarde! Dus ik zou me er geen zorgen over maken.
de cb testen kunnen zeker snel vervagen klam je er niet aan vast de rest is toch wel positief en je bent toch echt zwanger doe anders net wat er gezegt word nog een test daar knalt hij er zeker vanaf
nou lieve meid zo zie je maar dat je je echt niet druk moet maken om die gekke testen geniet van je zwangerschap en dadelijk je 1e echo
Ik heb ooit gehoord dat je het vervagen van de testen kunt tegengaan door er wat blanke nagellak op te smeren.
klopt van die nagellak heb ik ook gehoord. of meedoen aan moeders voor moeders...die testen ook en die test blijft ook altijd zichtbaar....je helpt er mensen mee die niet op de natuurlijk manier zwanger kunnen worden en je krijgt een leuk cadeautje (of twee als je je voor de zes weken aanmeld) geniet van je zwangerschap.