Sinds een paar dagen is Beau weer enorm aan het regelen. Als ik thuis ben is dat geen probleem, ik leg hem dan zoveel mogelijk aan. Helaas ook weer 's nachts.... Maar wat moet ik doen tijdens mijn werk? Ik werk drie dagen in de week, op dinsdag, woensdag en vrijdag. Normaal kolf ik 3 keer, half tien, kwart over twaalf en kwart voor vier. Moet ik nu ook vaker gaan kolven om de produktie op te krikken?
2 uur? Dat wist ik niet. Voel me soms al zo bezwaard als ik ga en bij een vierde keer helemaal ookal zou ik er recht op hebben. mijn pauze verschuiven naar later, zodat ik dan kan kolven, is niet altijd mogelijk. baal er een beetje van want ik wil zsm weer een goede produktie en nog belangrijker een tevreden mannetje
Hoi, De tijd kan verschillen. Je hebt voedingrecht (of kolfrecht) voor 25% van je werktijd. Dus wanneer je 8 uur werkt dan is dat idd 2 uur. Je kan proberen wanneer je werk het toelaat om een keertje meer te kolven. Wat je ook kan doen is om vooral wanneer je thuis bent veel aan te leggen. Dan duren de regeldagen helaas wel wat langer, maar soms moet je een compromis sluiten. Ik hoop voor jullie dat het snel weer geregeld is. Veel succes! Groetjes Mariska
Pak gewoon je gewone koftijden, en laat het regelen aan thuis over. Da's voor jezelf en het werk een stuk rustiger.
Bedankt voor jullie reacties. Ik word altijd een beetje "nerveus" en onzeker van die regeldagen :x Beau is altijd zo'n vrolijk tevreden mannetje en heb echt een beetje met hem te doen als hij zo ontevreden is. Op het kdv was het vandaag ook al geen feest en zo kenden zij hem ook niet. Maar het laatste wat ik wil is me op mijn werk ook nog eens vervelend voelen.
bij 6 mnd komt de bijvoeding en mogen ze hem dan lekker wat extra fruit geven. Zo los ik dit op. Heb alleen denk ik nu ook regeldagen...ze komt in de nacht weer. (damn...) denk dat ze hier wat meer vast voedsel mag hebben namelijk. Ben nog zo voorzichtig.
leuk he kinderen wij moeten nog 1.5 maand wachten met bijvoeding. Heb het boek van Stefan Kleintjes besteld om me goed in te lezen wat wel en niet mag en wanneer. Na een drama avond is de nacht redelijk goed gegaan. Ben benieuwd hoe de dag op het kdv verloopt. Heb voor mezelf een studie dag thuis ingelast. Dichtbij het kdv voor als het minder goed gaat en ik kan nu kolven wanneer ik wil. Dus met mijn neus in de studie boeken en de kolf op mijn borst de rest van de dag. Wat zie je dingen toch weer meer helder als je een nacht goed hebt geslapen