lucas is nou 4 maanden en hij krijgt nog 5 flessen per dag. elke 4 uur krijgt hij 180/6. maar nou de laatste dagen drinkt hij niet elke keer zijn fles leeg hij laat s,ochtens staan en sávonds. moet ik hem dan naar 4 flessen dan of is hij daar nog te jong voor en moet hij dan ook per keer meer of gewoon 4x 180/6. liefs diane
Opzich moet je niet naar 4 flessen. Maar zoals je zelf al aangeeft heeft hij ruim genoeg aan 5 flessen. Laat hij veel staan? Het advies varieert nogal. De ene zegt, 4 flessen van 180/6, een ander zegt minimaal 5 eetmomenten, dus 5 aan blijven bieden eventueel een kleinere fles overdag tussendoor. Wij zijn overgegaan op 5 maand, naar 4 flessen van 210/7. Maar onze kleine had die voeding nog wel nodig, hij liet ook niks staan. Maar dit ging beter dan 5*180/6. Ik denk dat je het beste je CB om advies kunt vragen..
moeten zeker niet, aangezien je niets moet. maar als je denkt dat het misschien werkt dan zou ik het gewoon een paar dagen proberen, werkt het dan is het mooi en als het niet gaat dan ga je weer terug. komt vanzelf goed! joyce