zonnebrand creme voor baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tjoebie, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tjoebie

tjoebie Actief lid

Jan 1, 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal.

Ik ga vaak met mijn dochtertje van 7 weken wandelen en nu de zon zo gaat schijnen, vraag ik me af of ik een soort van zonnebrand moet nemen,vorige keer was haar gezichtje een beetje rood :oops: .

En zo ja wat voor soort zonnebrandcreme?

Liefs

2. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    oh daar heb ik ook een vraag over :)

onze kleine man heeft eczeem en dit wordt erger als ik met van alles ga lopen smeren. welke creme kun je nu het beste gebruiken?

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb zonnebrandcreme van zwitsal (factor 50), zou wel smeren hoor; die kleintjes hebben echt een tere huid!

4. Momae

Momae Actief lid

Sep 26, 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Ik zou wel zonnebrand smeren. Als je kleintje een gevoelige huid heeft of exceem misschien advies vragen bij de apotheek of een goede drogist? Hier werd Widmer aangeraden, omdat deze kwalitatief het beste zou zijn, maar ze hadden maar drie soorten; nivea, zwitsal en deze.
    Wel speciale baby of kinderzonnebrand kopen, die is speciaal voor hen ontwikkeld.

5. Anna71

Anna71 Actief lid

Jul 31, 2008
    269
    0
    0
    Ik gebruik voor Senna zonnebrandcreme factor 50 van Vichy, speciaal voor kinderen.
    Hier zit geen parfum in etc. Senna reageerde namelijk negatief op de zonnebrandcreme van Zwitsal.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Fenne reageerde ook niet zo goed op Zwitsal, daar zit parfum in en dat lijkt me ook niet zo goed voor een huidje met exceem.

Maar even terug naar de vraag van Tjoebie... wel smeren hoor, de zon is zo verradelijk nu en het huidje nog zo teer. Ik gebruik Nivea Baby zonnemelk factor 50+ voor Fenne. Vind het fijn spul en is water resistent... dus ook handig voor in het zwembadje straks.

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik heb ook Nivea Baby 50+, weet iemand of dit in de oogjes prikt? Ik durf haar hele gezichtje niet te smeren omdat ik hier bang voor ben, voor volwassenen prikt Nivea zonnebrand in ieder geval héél erg! Anders moet ik het zelf maar eens proberen...

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier Nivea Baby 50+ voor bij de oppas en thuis hebben wij Ambre Solaire Kids 50+

9. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ik gebruik factor 50 voor Baby's van Etos eigen merk. Bevalt heel goed.

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik gebruik factor 30 van Zwitsal. Mijn meisje kan er wel tegen.

11. ProudMum

Zwitsal vind ik persoonlijk troep.
    Maar dat is meer omdat ik er voor mijn zwangerschap zo door verbrand ben dat de blazen er bij opensprongen wanneer je er al naar keek....

12. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Die gebruik ik ook, werkt goed en je houd geen witte waas.

13. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Je ziet misschien niet dat ze verbrand oid maar ze kan met een lage factor alsnog huidkanker ofzo ontwikkelen.Ben je daar niet bang voor?

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier factor 50 van Etos, de speciale baby-variant... (deze week trouwens 2 halen, 1 betalen!) Wij verbranden allebei al snel, en Thirza heeft daar ook nog eens rood haar bij gekregen... Echt oppassen dus :( Wilde dit weekend maar eens naar buiten toe met de wandelwagen, (voor het eerst: ze is nu toch echt wel te groot voor de reiswieg en bovendien probeert ze steeds te gaan zitten in de reiswieg, :) Tutje). Maar als het dit weer blijft, dus maar even smeren...

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

volgens mij is kruidvat zonnebrand als beste uit de bus gekomen. Zelf heb ik verschillende merken (Nivea, Zwitsal) , maar.... ik gebruik ze eigenlijk preventief, want het eerste half jaar tot jaar mogen de kids van mij niet in de zon! Ik doe er ook alles aan om ze uit de zon te houden.. Dus eigenlijk is het alleen voor de zekerheid.. Het lijkt me ook vreselijk als ze verbranden! Laatst zat Dean bij het kdv in de zon, daar hebben we ook wat van gezegd. Buiten is prima, maar wel uit de zon!

16. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    ik heb zonnebrandcreme van de Yves Rocher, factor 50. Als we met dit weer naar buiten gaan, iets wat ik eigenlijk elke dag wel doe, smeer ik haar altijd in. Je kunt nooit voorkomen dat ze in de zon komen. Baad het niet dan schaad het niet.

17. ProudMum

Ja dat klopt, dat was vorig jaar!

18. augustus

augustus Niet meer actief

Voor Rosalie heb ik van Ambre solair een stickje factor 50+ voor haar neus en oren enzo, en een spray 30+ voor haar lichaam..Was nu in de aanbieding bij kruidvat, 2 halen 1 betalen.
    Dat stickje leek me zo handig...

19. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ambre Solaire kids 50+ en in de verzorgingstas heb ik een tube van de Hema zitten. Die laatste is echt bagger om uit te smeren.

20. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

Aug 12, 2008
    308
    0
    0
    Ik heb toevallig vandaag ook Nivea 50+ gekocht voor Kids staat er op de verpakking. Maar nu lees ik hier meerdere keren Nivea Baby 50+, is dat dus anders of hebben jullie het over hetzelfde?
    Want dan moet ik toch nog even een keer terug voor de Baby variant vrees ik... Heb ik 't over het hoofd gezien....

Share This Page