sorry ik vind wel dat je zeurt. jij ben zijn moeder niet daarbij vind ik het ook niet verlicht dat hij jou iets geeft. dat ze niets hebben gemaakt met je zoontje ja dat is jammer. daarbi vind ik niet dat jeje verjaardag erbij moet betrekken dat had je toen moeten doen en niet pas nu
Je hebt zeer zeker een punt! En vooral omdat hij eerst nog hint ergens mee te gaan komen en dan vervolgens niks doet. Dan had hij het mocht hij het toch stom stom stom vergeten zijn goed kunnen maken door wat dan ook. Oog om oog tand om tand....ons wordt geleerd dat dat niet netjes is. MAARRRrrrrrrrr..... na 8 jaar was ik het flink beu hier en heb vorig jaar met vaderdag precies 0,0 niks gedaan na een ERG belabberde moederdag. Dit jaar was het allemaal heel netjes! Mn man heeft deze keer optijd er aan gedacht. Is met 3 kinderen naar de winkels geweest en alle drie hebben een kado gehaald (al dan niet door papa verzorgt/bedacht) EN het is een erg gezellige middag geworden aan een strandje bij een vennetje met lekkers en zwemmen (behalve ik dan want voor opoe was het ook moederdag ) enzo. Nu heb ik toch STERK de neiging te denken dat dit aan mijn inzet met vaderdag van vorig jaar ligt.... Kwartje gevallen ofzo? Dat het niet allemaal vanzelf komt aanwaaien bij vaderdag DUS ook niet bij moederdag!
mijn eerste moederdag ook niks gekregen. ook geen ontbijtje of een verfafdrukje van een handje ofzo.. dus toen heb ik héél overdreven de vaderdag aangepakt. héérlijk ontbijtje op bed, nieuwe slippers die hij al heel lang wilde, een foto van hem met ons kindje met een leuk versje erop, een naambordje voor bij de deur met de naam van ons dochtertje erbij. hij mocht de halve dag in bed blijven liggen en werd de hele dag op zijn wenken bediend. Hij voelde zich héél schuldig want vond het allemaal toch wel heel leuk. resultaat: de moederdag erna heeft hij iets heel leuks georganiseerd en ik was vaderdag vergeten hahaha (echt per ongeluk hoor hihi) had wel een ontbijtje en het zelfgemaakte cadeautje van het kdv. nu vinden we dat ook genoeg hoor, want dat uitpakken was gewoon een soort wraak. ontbijtje en een knutselwerkje is genoeg!
ik denk dat het extra uitpakken idd beter werkt dan niets doen.. want dan voelen ze hoe fijn het is om verwend te worden, en dan voelen ze zich (hopelijk) een (klein beetje) schuldig dat ze het bij de mama vergeten zijn/niet gedaan hebben !! ik dit jaar ook.. ik heb gewoon gevraagd van 'enne krijg ik nog een mooi knutselwerkje van 'dochter'... had de vingerverf, en stikkers etc al klaar gelegd zodat hij een uurtje met haar kon knutselen.. en wat krijg k op moederdag... een blaadje met lijntjes erop, uit zo'n schrijfschriftje, en daarom met blauwe balpen een paar lijntjes gezet...(echt in 1 minuut gemaakt) het enige leuke eraan was dat mijn dochtertje het zelf gedaan had.. maar dat mijn vent er echt 0,0 moeite voor had gedaan, daar was ik wel teleurgesteld in... en ook geen ontbjtje ofzo... (ben k daarvoor extra een uur langer in bed blijven liggen).... maarja.. ik ga dat ook eens doen met vaderdag. het extra uitpakken allemaal.. en eens kijken wat hij zegt haha
Maar het is toch wel de vader van hun kind en dan kan is toch wel daar samen mee wat doen. Dus een knutsel of als ze daar niet handig in zijn Samen een douchgel halen En een ontbijtje (op bed ). Vindt ik er ook wel bij horen om samen met je kind (die dat nog niet alleen kan) de moeder te verwennen Dure cadeaus vindt ik ook onzin gaat meer om het iedee
Ik vind niet dat je zeurt. Hij had best wat voor je kunnen doen, al was dat uit naam van jullie zoon. Moederdag is een dag ter ere van het moederschap. Ik vind dat het niet alleen van een kind hoeft af te komen om de moeder te eren. Je vriend/man zal er toch ook trots op zijn dat jij de moeder van zijn zoon bent en dus vind ik dat hij ook mag bijdragen aan moederdag. Misschien moet je het gewoon eens met hem bespreken. Wat het met je doet en hoe je je erdoor voelt.hij ziet waarschijnlijk niet helemaal in dat het jou zo gekwetst heeft.
Moederdag.... leuk als je wat krijgt, Maar om nu boos te worden als je niets krijgt. Nee, dat snap ik niet.
jeetje wat lullig, ik zou me ook een beetje sneu voelen....zker als je ook nog eens zwanger bent. Dan gieren de hormonen helemaal door je lijf. Ik zou eens rustig met hem praten en anders zet hij bepaalde dagen maar in zijn agenda. Klinkt een beetje stom, maar als dat nodig is (en ja, sommige mannen hebben dit echt NODIG), dan moet dat maar!
geloof het of niet maar mijn moederdagcadeau ligt nog steeds in een tasje ingepakt op een tafeltje in de kamer....de lieve schat vergeet het steeds te geven en ik steeds maar zeggen "goh lief vergeet je niet iets dat al bijna een week op mij zit te wachten?"hij lacht dan en zegt "och ja..dom van me, zal het je straks ff geven"het ligt er dus nog steeds..tja zo is ie dat weet ik en ach...........ik maak er maar een grapje van zo blijft het in ieder geval gezellig in huis. Daar tegenover staat dat hij zooooveel andere leuke dingen heeft. Misschien moet je proberen daar eens na te kijken en niet meer naar wat hij niet heeft gedaan....
Joh, als je nu zo lang boos/teleurgesteld blijft om zoiets. Zoals in een ander topic staat, het is commercieel hoor. Je blijheid hangt toch niet van een zo´n dag af?
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Jammer dat ze op het kdv niks gemaakt hadden, maar boos zijn omdat je man niks voor je heeft.... Nee, dat gaat er bij mij niet in. Ik heb ook niks gehad voor moederdag en mijn man krijgt ook niks voor vaderdag. Allemaal commerciële onzin. Van je verjaardag...ja, dat is niet leuk idd en daar was ik ook teleurgesteld over geweest. Maar dat had je beter toen aan kunnen geven en niet nu nog over beginnen. Beetje mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt.
uhm we zijn een week verder hoor. Sorry ik vind het belachelijk dat je hier een week boos of teleurgesteld om blijft. Zodra je kind op de basisschool zit beseft je kind ook wat het inhoud en je zal dan ongetwijfeld leuke moederdagen hebben. Maar om er nu nog boos over te zijn gaat er bij mij niet in!
Ik snap best dat je op de dag zelf teleurgesteld bent, maar om daar een week boos om te blijven... Een attentie van je man namens je zoontje is natuurlijk wel leuk om te krijgen dat snap ik. En je verjaardag tja...wij hebben hier afgesproken elkaar niks meer te geven het slaat ook nergens op want zijn geld is mijn geld en andersom...ik heb alleen een mooie bos bloemen gehad en dat vind ik genoeg. Sowieso zou ik er gewoon rustig over praten met je man, en niet boos worden. Vertel hem gewoon rustig dat je er mee zit maar blijf er niet weken over boos want denk dat dat weinig nut heeft...
Sorry, ik vind het erg kinderachtig dat je hierom al een week boos bent! Zonde van je energie! Je bent toch niet de moeder van je vriend? Er komen nog genoeg leuke moederdagen met mooie tekeningen en knutselwerkjes en ontbijtjes op bed aan hoor. Overigens heb ik ook niets gekregen op moederdag, maar dat kan ik ook niet verwachten van mijn dochtertje die net een jaar is. Komt allemaal goed straks en ik ga me daar echt niet druk over maken, heb wel wat beters te doen.
snap je helemaal hier worden ook regelmatig dingen belooft met dat komt wel hoor schat.. en dan kmot er niks.. zo was ik ook eind februari jarig maar zaten we nogal krap omdat we ook flink wat boodschappen voor bezoek enzo moesten doen dus vond ik het geen probleem later wat te krijgen.. hij zou bijleggen voor een nieuwe camera.. nog steeds niks gehad.. dus ik zei een paar weken voor moederdag, mooi dat je gaat klussen bij je oom kun je meteen een fototoestel voor me halen voor mn verjaardag en moeder dag samen (geen dure hoor gewoon een simpel nieuwe die goed werkt is prima deze is helemaal op aan het raken namelijk) helaas niks gehad, voor zijn moeder hebben we wel bloemen gehaald, deze week voor mijn moeder een kado voor moederdag (omdat we daar die zondag niet heen konden) nog 2 verjaardagen erbij .. maar ik word vergeten en dat vind ik ook niet leuk.. vond het echt geen putn dat er toen ik jarig was even geen mogelijkheid voor was maar zou het zo erg waarderen als hij er adn zelf eens mee komt ipv dat ik erom moet vragen... ik had namelijk wel heel erg mn best gedaan voor een kado voor zijn verjaardag... en ik denk als ik er nu niet over ga beginnen dat ie gewoon niks meer haalt maar ja ik ga er toch mooi over beginnen.. alleen dan ben ik ook een zeur ... als hij nou dan ipv kado even een tekening (lees gekrabbel haha) had laten maken door mn dochtertje dan wist ik dathij er in elk geval aan dacht... maar ja.. helaas zul je bij die van mij ook alles moeten spellen voor t gebeurd, en dan vaak nog niet...
Ik vind dat je een punt hebt, al is het wel man eigen om zo onverschillig te doen op dit soort punten. Ze staan daar gewoon amper bij stil. Mannen denken gewoon anders. Ik ben altijd gewoon duidelijk tegen de mijne. Ik zeg gewoon dat ik verwacht dat hij zolang onze dochter zelf nog niet in staat is om wat neer te zetten, dat begeleid of voor haar doet. Verder vraag ik precies wat ik wil hebben voor mijn verjaardag en ik zeg er zelfs nog bij dat ik wil dat hij het zelf haalt en uitzoekt en het niet aan zijn moeder over laat. Anders dan doet hij dat namelijk, dan kan hij nog geen uur er tussen uit om zoiets te regelen. Op zijn spontaniteit hoef ik gewoon niet te wachten, dan weeg ik straks een ons en is er nog niets gebeurd. Komt ook omdat zijn moeder het volgens mij altijd voor hem heeft opgeknapt. Tja...hopeloos en toch hou ik van hem Probeer er een beetje laconiek over te zijn, het zegt waarschijnlijk niets over zijn waardering voor jou. Hier niet tenminste.
Mijn man is ooit moederdag vergeten. Ik heb dus toen ook niets aan vaderdag gedaan! Gelukkig is dit maar 1x voorgekomen. Nu vergeet hij het dus niet meer. Heb een hele mooie moederdag gehad en met vaderdag zal hij ook een mooie vaderdag krijgen!
ik zou een scheidingsadvocaat in de arm nemen als ik jou was dat word nooit meer wat een hele week boos zijn en het kdv..... erafhalen meteen!!!!!
Sorry, maar ik vind het een beetje laag om expres niets aan vaderdag (wat pas weken later is) te doen omdat je vriend/man ook niets aan moederdag heeft gedaan/is vergeten. En dan puur en alleen met als reden 'terugpakken'. Sorry hoor, maar we zijn allemaal volwassen. Beetje kinderachtig om zo te reageren en je tot hetzelfde niveau expres te verlagen om hem maar te laten voelen dat jij kado's had gewild. Waar kan je je druk om maken. Een week boos blijven en weken later hem daar alsnog voor willen terugpakken gaat mij echt te ver. Er zijn 1000 x belangrijkere dingen in het leven. Een lach van je kind, een fijn gezin wat je hebt. Voor hetzelfde geld kom je morgen onder een auto en kan alles voorbij zijn, en loop jij een week lang te mokken om zoiets 'stoms'. Pubers/kinderen halen zulke acties uit m.i... niet volwassenen.
Ik zou daar echt geen week boos om zijn, vind het nogal kinderachtig. Ik was gisteren jarig en heb geen kado gehad, was allang blij dat hij een hele dag thuis was en niet hoefde te werken dat is al een kado op zich en heeft voor mij veel meer waarde.Maar ik ga daarom echt niet een week boos om zijn, ben geen klein kind meer!