Vorige maand heb ik 2 dagen een bloeding gehad, daarna alleen maar zwsymp. Ik had het weken lang zuur, misselijk, gevoeligere borsten, donkere tepels, sterkere ruik ik rook heel veel dingen op meters afstand en ga zo maar door. Ik dacht dan ook echt dat ik zwanger zou zijn en dat die bloeding een innestelling was. Maar helaas ben ik vrijdag weer ongi geworden, maar ook deze keer duurde het maar 2 dagen, zonder al mijn ongi klachten die ik normaal heb. Ik kan gewoon niet geloven dat ik niet zwanger ben, ik weet dat het zo is omdat ik ongi ben, maar er klopt iets niet. Ik heb nog steeds de bovenstaande symptomen. Ik weet ook echt niet of ik het niet wil geloven of niet kan geloven. Ik ben er niet obsessief mee bezig dat het daar mee te maken kan hebben. Ik heb vrijdag ook echt heel erg gehuild toen ik ongi werd, ik heb het echt niet aan zien komen en ook zeker niet verwacht. Sorry voor dit verhaal, maar moest het even van me af schrijven.
Kunnen die klachten misschien komen van het ontpillen? Ik weet niet of je net van de anticonceptie af bent maar bij mij heeft het wel een paar maanden geduurd en heb ik heel veel klachten gehad die ook heel erg op zwangerschapsklachten lijken...
Ik heb een spiraaltje gehad, die heb ik 3 jaar gehad. En die is augustus eruit gegaan. Bij mijn vorige nooit last gehad, maar toen was het ook allemaal heel snel raak.
Zolang je twijfelt, blijven testen. In mijn geval snapte ik er ook niks van. Begon ook te menstrueren na 3 weken over tijd. Maar bleef negatief testen. Mijn 6e test was uiteindelijk positief! Het kan echt! Misschien was je eisprong toch later dan je dacht en ben je toch zwanger. Bovendien had ik ook de ervaring dat ik na een negatieve test heel even een paar dagen alles los kon laten... Dan heb je even weer rust om te wachten. Na een week testte ik toch telkens weer... Sterkte!
Ik wilde vandaag testen halen bij het kv, maar ze waren uitverkocht Morgen nog maar even kijken. En dan blijf ik maar even door gaan met testen Lotsoflove, gefeliciteerd! Dank jullie wel!
En? weet je al meer? En pseudo menstruatie is dat je menstrueert zonder dat daar een eisprong aan vooraf is gegaan...
Nee, was te druk en te hectisch vandaag. Wel bij de ha geweest, die zei evt afwachten tot je oorspronkelijke nod. Maar denk dat ik donderdag al even naar het kv ga
Vandaag een test gekocht en meteen gedaan.... Maar helaas was die omowit. Ik weet het nu echt niet meer, ik blijf alle symptomen houden.... Misschien maar een afspraak maken bij mijn gyn misschien dat zij met een echo ofzo wijzer kan worden....
Heb je al een gyn? Dan is dat wel een idee en anders zit er idd niks anders op dan afwachten en evt wekelijks testen... Ellendig, die onzekerheid!!
Ja ik loop al sinds mijn 15de bij een gyn voor andere klachten. Dus kan dan evt een afspraak maken en uitleggen waar ik last van heb. Ja ik denk dat ik helaas weer moet afwachten
Ik lees nu je verhaal pas talithatje. Ben een aantal dagen niet hier op de site geweest. Ik zou idd even naar de gyn gaan. Je ziet het wel bij mij. Weet nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren maar het is wel gebeurt. Nu had ik dan wel hele lichte testen maar toch. Een test zegt ook niet altijd was. Misschien heb je idd een late ei gehad of is je hcg nog niet voldoende voor een test. Ik heb hier vaker gelezen dan sommige laat posi testenl. Wil je natuurlijk geen hoop geven maar toch de symp, moeten toch ergens vandaan komen lijkt mij... Wanneer is je oorspronkelijke nod dan??
Aankomend weekend zou mijn nod zijn. Dus ik denk dat ik dat nog afwacht, maandag testen en anders een afspraak maken.... Die onzekerheid vreet wel, en elke keer denk ik weer nu niet meer te veel bij stil staan en mee bezig zijn... Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.... @kwebbel1984 ben blij voor je dat je eindelijk positief nieuws hebt! Echt super!