Moet ik de vk bellen of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Priscilla R, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Beste iedereen,

Sinds zondag kreeg ik een veeg lichtroze bloed op mijn wc-papier bij het opstaan in de ochtend. Daarna was het over de volgende dag weer hetzelfde. Daarna tot vandaag weer bloedverlies alleen iets meer en nu zelfs te zien op mijn ondergoed. (Geen krampen gehad) Ga ik net naar de wc zag ik bruin slijm in de wc liggen schrok me kapot.

Zou dit het begin zijn van een aankomende miskraam of is het iets anders? Heb donderdag een echo maar durf nu echt niet meer te gaan doordat ik bang dat het weer slecht nieuws is.

Groeten. Iedereen bedankt voor het lezen

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb geen ervaring (gelukkig) met n miskraam maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken mits het helderrood bloed is, en méér.. en dat je krampen hebt. Ik zou maandag bellen als je nog bloed verliest.

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Gadver wat akelig, he?! Tja, ik kan er niets zinnigs over zeggen. Ik herken wel de ongerustheid die je hebt. Hoe is het met je zwangerschapssymptomen? Zijn die er nog (of had je die sowieso niet zo veel?).

Als je blijft vloeien zou ik in ieder geval de vk bellen...

Ik hoop voor je dat het vals alarm is. Sterkte meid!

Lola2.

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja heb al me symptomen nog enzo. En het is geen hevige bloeding maar iedere keer een veegje of een paar drupjes. En heb er ook geen hevige krampen bij.

Word je toch gek van :) pff. Als het voor donderdag weer gebeurt bel ik gewoon even naar het ziekenhuis voor een iedere afspraak want ze hebben daar ook daycare waar je terecht kan. Vandaag in iedergeval tot nu toe nog geen bloed gezien.

5. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Pfff, gelukkig, dat klinkt hoopvol! Idd, als het erger wordt, dan gewoon bellen naar die afdeling daycare! Niet schromen, gewoon doen hoor!

Succes en ik hoop nogmaals dat het vals alarm is!

Groetjes, Lola2

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Weet niet of het je wat gerust steld, maar kan ook zijn, dat je baarmoeder oude resten van bloed en slijm naar buiten werkt, zodat je kindje in een schone baarmoeder zit.
    Ik hoor het heel vaak dat mensen met 5 of 6 weken hebben dat ze wat rosig verlies hebben.

7. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    He bah wat is die 1e periode doorkomen toch zenuwslopend..

Sterkte meid. Uit ervaring weet ik dat je nu op elk plopje, steekje, pijntje etc. gaat letten :(

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd kun ej altijd bellen hoor, dat vinden ze helemaal niet erg!

Hoop dat alles oke is, en dat je as donderdag een hele mooie echo hebt!

Maak je neit te druk hoor, ik weet heo moeilijk dat is, maar probeer rustig te blijven!

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dank jullie. Ik probeer er ook het beste van te denken zolang er geen krampen zijn en rood bloed.

Tot nu toe geen last meer gehad gelukkig is het al bijna donderdag dan weten we meer. Me symptomen nemen ook niet af alleen maar toe dus hoop er maar het beste van :)

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Als je het niet vertrouwd of stolseltjes gaat verliezen meteen bellen.
    Ik verloor ook minimaal bloed en later wat stolsels erbij.
    Had geen krampen op dat moment maar door een echo bij de gyn zagen we dat het fout was gegaan.
    Ik kreeg pas in de avond af en toe wat krampjes.

Ik wil je niet aan het schrikken maken maar als jij je ongerust maakt wel bellen.
    Beter het zekere voor het onzekere nemen en je gerust laten stellen.

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieverd wat ellendig he je kunt gewoon helaas niet in je kijken hoe graag je dit nu ook zou willen het kan alle kanten opgaan

iets bloed zegt vaak niks maar ik ben een persoon die daar niet meer in gelooft sorry

maar het gaat vaker goed dan mis
    en als je het niet vertrouwd bellen meid en gewoon morgen al gaan

toi toi en ik hoop op goed nieuws
    liefs miriam

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meid,

Wat vervelend zeg. Ik heb ook licht roze bloedverlies gehad maar het is direct gestopt. Als ik jou was zou ik even de verloskundige bellen. Misschien dat er een echo gemaakt kan worden. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Zolang het geen helder rood bloed is en je geen krampen hebt is het denk ik niet echt mis. Maar toch zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Succes meid. Hopelijk is het niets ernstigs!

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben het met miriam25 eens helaas.

Ik had nergens last van tot ik ineens stolsels begon te verliezen.
    Daarna kwamen de krampen pas en niet eens zo heel erg pijnlijk en maar heel af en toe.

Bij mij is het helaas wel fout afgelopen maar dat betekend niet dat het bij jou fout gaat natuurlijk he.
    Liever niet zeg begrijp me niet verkeerd.

Ik duim dat er goed nieuws komt van jou kant.
    Succes

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn miskramen begonnen direct al met flink bloedverlies, geen krampen.
    Het was eigenlijk gewoon een ongesteldheid en die met 6 weken was wel heftiger, op dag 1 al maar geen krampen, wel zeurgevoel.

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Moet donderdag voor een echo om half 4 het gaat tot nu toe goed en ik hou de hoop erin. Gewoon nog even geduld hebben en dan horen we donderdag hoe of wat en of het goed zit. Ik hou in me achterhoofd dat het mis kan zijn om zo de klap minder hard aan te laten komen. Maar zo niet dan vraag ik gelijk pilletjes mee naar huis want ik ga er echt niet weer weken mee lopen en dan weer een curretage ondergaan.

Heb geen veeg lichtroze meer verloren de eerste keer was twee weken geleden. En deze week kreeg ik dan de bruine slijmsliert. Dus ik kan er niet echt iets uit opmaken of het nou een begin is van een mk of niet. Ik denk dat de vk me dat het beste kan zeggen die ziet het natuurlijk meteen.

Maar iedereen bedankt voor de reacties :D

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Brand een kaarsje voor je, op hoop dat alles goed is met jou en je ukje.

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meis heel erg veel succes en ik hoop met heel mijn hart dat je gewoon zwanger bent dat het oud bloed was of innestelingsbloed en verder niks geen gekke dingen

het kan echt zoveel kanten op hou je vast aan de mooie kanten
    ik denk aan je
    liefs miriam

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Bedankt voor de reacties :)

ja ik weet het het is ook erg spannend de kans is 50/50 maar ik laat het morgen gelijk weten of het goed of slecht nieuws is.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hierzo is het allemaal dik in orde de echo was heel mooi er zat echt een minimensje met een mooi kloppend hartje echt helemaal geweldig en niets te zien van een beginnende miskraam. Ben nu heel erg blij en blijf hopen dat het nu goed blijft gaan :D

20. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Fijne berichten Prissila R!

Deel Deze Pagina