waterige poep met slijm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Life in Pink, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Mama's,

Mijn man heeft ons dochtertje net van het KDV gehaald en ze zeiden hem dat ze naar haar slaapje een hele rare poepluier had.

Deze was heel waterig en er zat een hele grote slijmachtige brok in, ze zeiden dat ze zoiets nog nooit eerder hadden gezien. Ze maakt verder wel een goede indurk, geen koorts en heel vrolijk.

Ik heb zoiets zelf ook nog niet gezien, heeft een van jullie een idee wat dit kan zijn? En is het iets om mee naar de HA te gaan?

Groet Snoozie

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Kan het iets te maken hebben met wat ze gisteren gegeten heeft? Waarschijnlijk heb je dat voor jezelf ook al nagegaan, maar toch ;) . Wel beetje rottig als je het zelf niet gezien hebt lijkt me...

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ja, inderdaad moeilijk iets mee te doen omdat we het zelf niet gezien hebben. Ze heeft gister aardappel met witlof en een beetje kaas erdoor gegeten, ik zat al te bedenken of die kaas er iets mee te maken kan hebben? Ze eet wel vaker kaas en dus nog niet eerder mee gemaakt.

Iemand nog een idee of ervaring?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Is ze misschien verkouden? Als mijn zoontje verkouden is, snotterig, heeft hij ook wel eens slijmerige poep?

Anders als je er niet gerust bij bent zou ik het eens aan de huisarts vragen?

Deel Deze Pagina