stoppen met BV

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mukkie11, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    na drie maanden ben ik nu echt sterk aan het afbouwen en zit ik op rond de 3 voedingen per 24 uur (een borst per voeding) ik merk dat m'n melk drastisch terugloopt en al geniet ik er nog van ik wil echt stoppen en in september gestopt zijn...ik sta er voor volle 100% achter en toch...gemengde gevoelens?

ik heb er enorm van genoten! het was een prachtervaring!! maar nu ben ik er echt aan toe om m'n lijf weer voor mezelf te hebben (en m'n man :D) en ik wil ook graag weer een cyclus...(nog niet gemenstrueerd tot nu toe). toch zal ik het ergens missen maar het is ook weer een nieuw begin van een nieuwe fase. daar kan ik ook van genieten!!

ik heb mooie ontroerende herinneringen, geniet nog van de laatste weken en dit speciale contact met m'n kleintje maar ik merk dat knuffelen vaak ook genoeg voor hem is ;) (en voor mij ook). hij wordt nu een grote jongen hahaha!:p

misschien dat ik het nog een tweede keer ga meemaken en misschien ook niet (ik ben 38 jaar) maar met ons ventje nooit meer, alleen de herinnering blijft en die is uniek!!ik ben blij dat ik ondanks wat moeilijkheden (kleintje werd een maand eerder geboren en ik heb 10 dagen gekolfd terwijl hij in het z'huis lag) heb doorgezet en ik ben trots op ons als gezinnetje (man heeft altijd erg gesteund!) dat ons mannetje meer dan een jaar genoten heeft van alle voordelen van de BV!!!

ik wilde alleen maar even mijn gedachten kwijt...:)

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wat een mooi stukje!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    dank je...best emo zie ik nu ook haha!maar het is toch ook zo mooi borstvoeding...

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    LIef :) Prachtig dat jullie daar zo samen van genoten hebben!

Deel Deze Pagina