hoi meiden, ik heb een vraagje over de innesteling; heeft elke zwangere vrouw last van bloedverlies wanneer de innesteling plaatsvind? of verschilt dat ook per lichaam? ik heb naar mijn idee dan nog niks gezien of ik ben nog niet zwanger (ik hoop liever van wel)
thanx! ik kan me er helemaal gek mee maken hoor,ik let dan juist op allerlei zwangerschapssymptomen die er dan helemaal niet eens zijn, maarja gewoon nog even geduldig wachten tot ik kan testen fingers crossed!
ik heb het maar één keer gehad en ben nu voor de 5e maal zwanger. Volgens mij komt het maar heel af en toe voor.
Goed om dit te lezen, zit mezelf ook gek te maken. Dit weekend zou de innesteling plaats gevonden kunnen hebben, dus telkens als ik naar de w.c. ging, zat ik al te kijken of ik iets zag wat op bloed leek, maar niet dus.. Succes met zwanger worden borntotry! Geduldig zijn is erg moeilijk, ik heb er ook last van. Liefs, Huismus
Ik lees ook wel eens dat niet eens iedereen zwangerschapssymptomen hoeft te hebben. Het menselijke lichaam zit raar in elkaar hoor, denk je dat je zwanger bent omdat je lichaam die verschijnselen vertoont (misselijk, krampjes etc) wordt je ongi en als je niks voelt en denkt dat je ongi eraan zit te komen ben je zwanger.,. het kan allemaal, ik geloof er niet zo meer in en wacht het gewoon maar af. De teleurstelling bij mij was groot toen ik toch ongi werd terwijl ik bijna zeker wist dat het raak was. Nu denk ik: eerst zien dan geloven!
Hallo Dames, ook ik zat te wachten of ik iets kon vinden in mijn slip,maar nee. De innesteling zou rond dag drie na de klus moeten plaatsvinden toch? Ik wer straks op het werk wel eff niet goed van mijn borsten hoor, die deden opeens pijn aande zijkanten, en eff buikpijn, ik kreeg wel een warm gevoel ,heel raar, maar ja weet ook dat het lichaam mij ook voor de gek kan houden, dussssssss afwachten maar weer liefs Main oh mijn banner klopt niet want heb ei al gehad vrijdag of zaterdag!
hey meiden, ik had met mijn 1e en 2e zwangerschap ook geen innestelings bloed... dat hoeft dus niet... En idd bij iedereen ishet weer anders. en zelfs bij 1 persoon die meerdere malen zwanger is geweest kan de eerste zwangerschap anders voelen... Ta... geen pijl dus aan vast te knopen... good luck