Tips gezocht: standaard/stolp voor bruidsboeket

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Over 2,5 week zijn mijn man en ik een jaar getrouwd en het leek me leuk om dan mijn bruidsboeket als versiering op tafel te zetten of te leggen.

Het gaat om een hangend boeket, waterval-model. Het is gemaakt van vilt, dus er is geen risico dat de blaadjes er opeens afvallen of iets dergelijks, maar ik ben wel bang dat het stoffig wordt als we het elk jaar een week op tafel zetten, dus iets van een glazen stolp oid zou handig zijn. Maar waar koop je die?? Liefst wil ik zo'n hoge stolp, zoals bij belle en het beest, zodat ik het boeket hangend neer kan zetten. In dat geval moet ik trouwens ook nog bedenken waar ik het boeket aanhang...

Ik heb er nu wel eentje van Ikea, maar die is te klein voor het boeket. :( Het boeket is namelijk zo groot als een onderarm (ongeveer) en ongeveer aan halve onderarm breed :)

Voor de beeldvorming, op deze site kun je een aantal foto's zien van onze trouwerij, waar ook het boeket op te zien zijn (op de foto van de auto en op de foto in het delfts blauwe winkeltje)

Iemand tips hoe ik het kan aanpakken en waar ik zo'n stolp kan vinden?

2. Niemand?? :(

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Anders eens bij de bloemist vragen waar je zoiets kunt kopen? Wij hadden voor de trouwdag zelf zo'n standaard te leen van de bloemist, die mijn bruidsboeket en de corsages had gemaakt. Misschien kun je via de bloemist aan zoiets komen?

4. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bij een intratuin heb je ze af en toe, anders misschien bij een luxe bloemenwinkel.
    Je kunt altijd in een winkel vragen of er aan te komen is in een groothandel, wie weet hebben ze zoiets op de veiling/groothandel.

(ben zelf bloemiste)
    Beter een keer teveel gevraagd dan een keer te weinig.

Succes ermee!

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
  6. die van De Bruyn zijn echt precies wat ik zoek! Alleen jeetje, wat duur :$ Had ik niet verwacht eerlijk gezegd :)

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik heb helaas geen tip, behalve google, maar ik wil wel even zeggen dat ik het gaaf vind dat je voor een themabruiloft bent gegaan :) Daarnaast vind ik je jurk helemaal super! Het zou niet mijn keus zijn geweest, maar het staat je fantastisch :) Gaaf om te zien dat mensen voor kleur (durven te) kiezen :D

8. Dank je :D

Ja, ik ben dol op thema-feesten, dus met mijn trouwdag kon ik eindelijk eens helemaal losgaan! Vond het echt geweldig om allemaal te regelen :D

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kwam ook even kijken voor de trouwfoto's, heb verder ook geen idee, sorry :D Maar het ziet er inderdaad heel erg leuk uit :D

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    je kan ook contact opnemen met die vrouw en vragen of ze nog wat over heeft liggen is mss goedkoper heb ik toen ook gedaan alleen uiteindelijk vond ik de stolp die ik zocht in de 2 e handswinkel ;)

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Kan ik me helemaal voorstellen!! :D :cool:

Deel Deze Pagina