Hoi, voor de Bugaboo heb ik al een voetenzak aangeschaft, maar nu twijfel ik of de Lodger Bunker niet veel handiger is. Ik gebruik de shelter in de maxi cosi en de wrapper in de wagen, dan hoeft mijn zoontje geen jasje aan, echt ideaal. Heeft iemand ervaring met de Bunker tov de voetenzak van Bugaboo?
Ik heb dan wel geen Bugaboo, maar ik ga toch echt voor de Lodger Bunker. Lijkt me zo'n ideaal ding! Ik heb de voetenzak bij mijn kinderwagen geannuleerd toen ik wat beter overna dacht. Heb ook al veel positieve reactie's over de Bunker gehoord.
Hier de bugaboo voetenzak. Ik vind het geheel mooier met een bijpassende voetenzak. Maar dat is persoonlijk. De voetenzak van de bugaboo zit ook vast aan het zitgedeelte en die van lodger denkik niet
ik heb een bugaboo en een lodger, en ik vind het fijn zo maar het nadeel van de lodger is dat hij aan de bovenkant wat naar beneden zakt als het zitje rechtop staat. zoals Linda84 ook zegt, de voetenzak van bugaboo zit aan het zitje vast dus dan heb je dat 'probleem' niet. Maar ik vind de lodger ook een fijn ding! Heb hem ook in de wandelwagenbak gebruikt en dat ging ook prima.
Ik heb een bugaboo en een bunker. Vind een bunker juist fleuriger staan dan een voetenzak van bugaboo. Het is echt een ideaal ding! Geen gepruts met jasjes, je legt je kindje erin, touwtjes aantrekken en klaar! Heeft een dubbele laag, dus als het koud is kun je de binnenvoering erin leggen. Te gebruiken in zowel buggy als in de maxi cosi. Nog een voordeel: je kindje kan er vrij lang in en als je het zonder jasje toch te koud vindt is de bunker ook te gebruiken als voetenzak.