Ik wil graag bordspel(len) kopen voor Sinterklaas. Wat is een leuk en educatief bordspel voor kinderen (jongen) rond de 4 en 5 jaar oud?
Domino en memory is hier al een jaar favoriet. Mens erger je niet heb ik al klaarliggen voor Sinterklaas. 4 op een rij of zo kunnen ze dat al?
kindermonopoly..... heb hier nog de oude editie (kermis) en oudste vindt het super... en leert hij gelijk rekenen.... Geef ik soms express te veel om te kijken of hij kan wisselen... hij maakt er ook echt een spelletje van..."briefje van 1, briefje van 2... etc"...
ik leer lezen ik leer de letters ik leer rekenen ik leer muziek ik leer cijfers ik leer de kleuren en vormen ik leer schijven wat ik leer op de kleuterschool ik leer engels en vast nog veel meer titels.
hier grote kans dat de sint het grote rupsje nooit genoeg spel komt brengen... en erg populair zijn hier de "speelkwartiertjes" van Jumbo. Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed! (met enige regelmaat liggen ze bij kruidvat voor een paar euro overigens.. ) en memorie blijft leuk is gebleken. vandeweek bij vriendin van AS gekeken naar "kinderen van katan" dat is blijkbaar heel goed te spelen door 4 jarigen (en leuk voor de ouders... ) en meeste spelletjes zijn sowieso educatief.. of je het graag wil of niet de smartgames van Dora zag er wel leuk uit... alleen beetje te veel dora naar mijn smaak toren van pisa, pinguin panic... ook leuk!