Moet ik er wel of niet naar vragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1234, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Lastige situatie, maar eerlijkheid werkt het beste. Zeg gewoon eerlijk, dat je echt moeilijk vind om ernaar te vragen, maar dat je nog steeds geen geld van ze hebt ontvangen. Succes ermee !

2. 1234

1234 Niet meer actief

Ja dat is denk ik wel DE manier. Ik wacht het denk ik wel even een weekje af. Heb mijn broer namelijk vandaag gemaild over iets anders. Misschien dat hij door dat mailtje wel denkt van: oja... ik zal even geld over maken.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh lastig. Als ik jullie was zou ik het voorlopig even laten gaan, tenzij jullie het geld hard nodig hebben. Zou het kunnen dat ze het zelf nu even niet kunnen missen omdat ze onvoorziene uitgaven hebben of zoiets? :(

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik denk dat ik er niet meer op terug zou komen.

Ik weet wel dat die het aangeboden heeft maar om het te gaan vragen achteraf. Dat zou niet in mijn aard liggen.

Misschien gewoon nemen zo als het is en. Zeker als je al van plan was om het toch ook zelf te gaan doen. De kosten maar voor lief nemen.

Geld blijkt vaak een gevoelig onderwerp ook al hebben mensen het aangeboden.

Zou denken het is goed zo.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik zou ze de foto's mailen en schrijven dat het erg gezellig was en dat jullie het cadeau erg waarderen. Als jullie ze dan zien zou ik toch eerlijk zeggen dat jullie het geld nooit gekregen hebben, want het kan gebeuren dat ze het geld naar de verkeerde hebben overgemaakt. Dat heb ik zelf namelijk weleens meegemaakt met een klant van ons. Die kreeg van ons een herinnering en mailde toen dat ie had betaald, helaas had hij 1 nummer verkeerd ingetikt...
    Succes, ik denk altijd maar: eerlijk duurt het langst.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik zou het gewoon vragen... ze hebben het toch gegeven? Waarom is het dan raar om er naar te vragen? Ik zou er niet zo om heen draaien...

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou het gewoon vragen als je ze spreekt, van is het geld al overgemaakt van ons weekendje? Het heeft geen haast maar missschien is er iets misgegaan en dan is het nu nog te acterhalen.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina