ik ook bij Twinkelster Om half 5. Vond het helemaal geweldig een 3d/4d echo. En het geslacht was egt heeel duidelijk te zien Ben zo trots op me kleine mannetje!haha
had jij ook die meid met kort haar? ik heb gister het dvdtje bekeken, wist niet dat je alles kon horen wat er gezegd werd haha ze was echt heel aardig, hebben 7fotos gehad en heb er 20min gelegen.
Ja ik had ook die vrouw met het korte haar. Ze deed het egt heel leuk. Ik heb de dvd die avond nog gekeken, egt leuk om te zien en ja je kon alles best goed horen wat er gezegd werd.hahah Vond het een leuke ervaring, en ook me vriend was/is helemaal trots!
Gefeliciteerd. Ook wij weten dat we een jongetje erbij krijgen. Heb al een kleine meid. Echt leuk he om het te weten. Jammer dat je vriend het niet door wilt vertellen.
ja echt geweldig nu we het weten ene kant wil ik mn vriend overhalen om het toch prijs te geven maar hij wilt het niet dus dat is ook weer zo lullig. ookal krijg ik het toch wel voor elkaar als ik het écht wil haha dan maar nog 4maandjes wachten