6 maanden sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjaam, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,

Sinds 5 dagen is mijn dochtertje pieperig. Ze kan zichzelf ineens niet meer vermaken in de box. Ze draait op haar buik en gaat gelijk huilen.
    Op schoot is niet goed, in de wipstoel is niet goed, de box niet, de bank niet. Alles voor twee minuten en dan gaat ze piepen. Zomaar uit het niets.
    Ook wil ze liever niet bij andere mensen zitten, want dan gaat ze huilen.
    Verder eet ze wat minder, maar slaapt ze prima.

Is dit een sprongetje?
    Of komt het omdat ze papa mist die op wintersport vakantie is?

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

kn heel goed een sprongetje zijn hoor. maddox had dat ook..naja hij speelde wel lekker vrolijk door maar slapen en eten is veel minder geworden. ik erger me enorm hieraan maja gaat vanzelf wel weer over.

mischien helpt het als je je dochtertje nieuwe dingen laat zien. dat had hier wel geholpen. we hadden gewoon een nieuw gek speeltje voor hem gekocht (een kleine piano) en hij vind het helemaal geweldig!!! maar het kan natuurlijk van alles zijn zelfs een flesje met een klein beetje water ofzo erin vinden de meeste kleintjes ook erg leuk

3. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Verder nog iemand???

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Volgensmij heeft mijn dochter hem net gehad (ze is vaak net iets eerder). Heel irritant, niks is goed!
    Eerst zeuren dat ze honger heeft en vervolgens maar een halve fles drinken enzo.... Overal na 1 minuut genoeg van hebben en mopperen.

Maar nu is ze weer helemaal blij, doet veel meer en is superleuk!

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Klinkt inderdaad als een sprongetje, ik heb mijn zoontje toen eens in de loopwagen gezet. En dat vond hij geweldig. Gewoon even een paar minuutjes afreageren en dan was het weer goed.
    Ook een nieuw speeltje kan even afleiding geven!
    Verder is het gewoon hopen dat het snel weer over gaat, hier duurde het zo`n 2 weken.
    Daarna was trouwens zijn hele eet/slaap schema anders!

6. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook!!

ze slaapt een stuk minder en is super chagerijnig, het drinken is ook heel matig, ben blij als er per dag ong 500 cc in gaat.
    echt niets is goed, op schoot niet, in de box niet, in de wipper niet, alleen maar miepen;) nou ja, hoop dat het snel weer over is...

Deel Deze Pagina