Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ben 5 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Op 4 oktober ben ik uitgerekend. In september heb ik een mk gehad, dus vind het erg spannen hoe het nu allemaal zal gaan.. Gelukkig heb ik 21 februari al een echo, dan ben ik 7 wk en 6 dagen. Ik hoop zo dat alles goed gaat! Maar toch eerst nog even afwachten. Wilde wel dat ik de 12-weken grens voorbij was!
heey meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! herkenbaar die spannende eerste weken, maar je hebt al snel een echo, had ik ook, toen ik het hartje zag kloppen was ik al iets minder onzeker, maar ik vond de hele zwangerschap wel spannend hoor! het is en blijft een wonder allemaal nou ja, genieten nu hoor! liefs
hoi ellen, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ik hoop dat je ondanks de onzekerheid wel kunt gaan genieten. Het is denk ik logisch dat je na een miskraam extra gespannen bent, gelukkit kun je aftellen tot aan de echo! veel succes, liefs Suuus
Gefeliciteerd, hoop dat deze blijft zitten. Ik vond de eerste 12 weken ook zenuwslopend voorbij gaan, vooral omdat ik het al erg vroeg wist. Maar jij komt er ook doorheen
Bedankt voor jullie reacties! Gelukkig inderdaad al over 2,5 week de 1e echo, en als het hartje dan klopt vind ik het al weer minder spannend. Nog maar ff rustig afwachten! Liefs
Hey dames. Ik ben nieuw op dit forum. En ook ik mag eindelijk zeggen. IK BEN ZWANGER!!!!! Ontzettend blij en gelukkig.In oktober 2009 een miskraam gehad.En na die tijd elke maand weer een teleurstelling moeten verwerken. Maar eindelijk is het zover. Liefs Marri
Wat een GEWELDIG nieuws!!! GEFELICITEERD! Wat zul jij ontzettend blij zijn na al die maanden teleurstelling! Ik ga hard voor je duimen dat het een plakbeeb blijft! Liefs!
Vindt het nu gewoon heel erg spannend.En hoop dat ik week 7 gauw voorbij ben..... Maar de tijd zal het leren.
Hoi Marri, Wat ontzettend leuk dat het nu toch raak is! Je hebt er lang op moeten wachten! Hopen dat alles goed gaat en dan krijgen we rond dezelfde tijd een kleine Wanneer heb je de eerste echo? Liefs Ellen1988
Hoi hoi @ Ellen1988 Ja ben ook super blij. Heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk.Iedere keer als ik bel zijn ze niet aanwezig....toeval of niet dan. Heb besloten om a.s maandag te gaan bellen. Ben nu net 6 weken.Dus vindt het nog steeds spannend.Maar eigenlijk moet je er niet te veel bij nadenken en gewoon lekker genieten. Dan krijgen we idd in dezelfde tijd een kindje. Hoe ist met jou??Kwaaltjes??