Ik lust geen koffie en drink dus altijd thee. Nu hoorde ik net dat je beter niet die engelse melange thee kan drinken en zwarte thee ook niet. Dit wist ik dus echt niet! Ik drink hier bekers van op een dag! Klopt dit, is dit waar? Mij werd geadviseerd dat ik rooibosthee moest drinken, maar goed, daar zit wel 10% kaneel in en dat is ook weer niet goed zeggen ze! Wat kan ik nu het beste drinken? Pfff, ik weet het soms echt niet meer, de één zegt dit en de ander dat!
Je kunt idd beter groene thee of rooibosthee drinken. Enne, van kaneel moet je wel heel veel binnen krijgen voordat het slecht voor je is hoor
Ik heb geleefd op rooibosthee tijdens mijn zwangerschap. En kaneel is pas echt schadelijk als je ongeveer 3 Silvo potjes op een dag eet. Ik denk niet dat dat aan de orde is.
Ik drink alle thee, de hele dag door.. behalve zwarte thee. en kaneel idd zolang je geen 30 kaneelstokken per dag eet kan t geen kwaad.
Groene thee wordt dan weer ontraden in Duitsland. Je mag gerust een paar kopjes thee per dag drinken en voor de rest dan theïne vrije thee, die je in iedere supermarkt kan krijgen van bijvoorbeeld zonnatura. Of rooibos, die is ook theïne vrij.
Waarom niet? Vanwege de theïne? Die hoeveelheid valt best mee hoor; je mag zeker zo'n 8 koppen zwarte thee op een dag Die 10% kaneel doet ook echt niks hoor! Hoef je je geen zorgen om te maken. No worries
Een paar koppen thee kan geen kwaad. 3 geloof ik.. Cafeïne - Wikipedia Hier het lijstje. Groene thee is niet veel beter.. Dan worden het 4 kopjes.. Rooibos moet je wel even goed naar de verpakking kijken. Er is ook rooibosthee in omloop waar gewoon grijze thee in zit.. Je moet echt die hebben met puur rooibos (en evt wat kruiden). Staat vaak ook wel op dat het theine vrij is.. Kaneel duurt wel even voordat dat een probleem is..
Ik dronk tijdens de zwangerschap veel theïnevrije thee van zonnatura. Ik moet zeggen dat ik die iets minder lekker vind dan gewone zwarte thee, zoals Englisch breakfast of ceylon, maar ik vind groene thee, rooibos thee en kruidenthee echt niet te drinken. Ik lust gewoon echt alleen maar zwarte thee. En na verloop van tijd raakte ik wel aan die thee van zonnatura gewend, wat me bij die andere thee's dus niet lukte...
Zit er in alle rooibosthee kaneel? Volgens mij niet hoor ( niet dat dat beetje kwaad kan volgens mij hoor)! Ik drink altijd afrikaanse rooibosthee en daar zit naar mij weten echt geen kaneel in.
Ik drink 3 á 4 koppen Nespresso per dag. Vind die cafeïne gezeur een beetje raar. Mijn meisje doet het helemaal perfect. Volgens m'n verloskundige kan dat helemaal geen kwaad. Ik eet ook af en toe appeltaart met kaneel trouwens
in sommige thee zit inderdaad als nog zwarte thee in, zo had ik laatst bij de ikea een kopje rooibosthee, lees ik verder de kleine lettertjes is het zwarte thee met een rooibossmaakje (overigens niet te drinken)(lipton) Ik drink thee van simon levelt de rooibos kaneelthee is erg lekker.verder ben ik niet van de kruidenthee. Succes met zoeken naar een lekkere thee!
Ik drink caffeïnevrije Engelse zwarte thee, te koop bij Marks &Spencers in Amsterdam en bij Engelse winkeltjes. De Tuinen heeft ook decaf Earl Grey van Twinings, lekker maar erg duur.
Gezwam in de ruimte. Je mag gewoon thee drinken hoor. Zelf drink ik dagelijks koffie. Gemiddeld 5 per dag (hoewel tegenwoordig niet meer omdat ik er zuurbranden van krijg). Nooit een probleem geweest. En ook de verloskundige vind dit geen probleem.
Beide zwangerschappen liters cola en zwarte thee gedronken. Beide kids helemaal gezond. Ook paar keer in ziekenhuis opgenomen ivm HG en ook daar wordt op de zwangeren afdeling gewoon zwarte thee geschonken. Het wordt niet geadviseerd, maar het is ook niet verboden. Don't worry, relax en laat je niet gelijk gek maken.
Pff nou hier bij de vorige twee ook gewoon mijn theetje gedronken ( en ik drink veel thee, lust geen koffie ) en het zijn 2 gezonde jongens hoor Oh en ik heb ook pindakaas gegeten terwijl daarvan teveel eten uit den boze was 3 jaar geleden en nu las ik laatst dat het juist weer goed is voor je baby... Maak je niet druk en lekker genieten van je zwangerschap
Ik drink ook gewoon koffie, thee en cola. Wel met mate, maar ik drink gewoon alles. Ik denk dat veel adviezen zijn doorgeslagen en in werkelijkheid met een korrel zout moeten worden genomen. Het omgaan met kruiden (zoals kaneel) is daar een duidelijke van. Gewoon lekker genieten van je thee