haai haai nou de titel zegt wel genoeg denk ik... zouden jullie het erg vinden als je vent 2 dagen de zelfde boxer aan had? of vinden jullie dat dit echt niet kan.. had discussie over met mijn vriend. die doet dat dus wel soms (2dagen) ik vind dat ZO ranzig..... hoeft ie echt niet na 2 dagen met z'n piemelding bij mij in de buurt te komen.... hij zegt dat het helemaaaal niet vies is... dus ik ben benieuwd naar de meningen van jullie AALEMAAAAL
poeehh gelukkig.. ik dacht al dat ik misschien smetvrees kreeg..hihi hij ging vanmorgen douchen en stapte daarna weer in zijn vieze onderbroek (waar ie de dag ervoor ook al de hele dag in gewerkt heeft)... ik zei DAT KAN ECHT NIETTTTT GADVER... vond ie niet zo leuk dat ik dat zei, maar ik vind het gewoon echt smerig
iedere dag!! als mijn man thuis komt na het werken eigenlijk standaard omkleden opfrissen en nieuwe aan, ben ik blij om! moet er eigenlijk ook niet aan denken om zelf 2 dagen de zelfde onderbroek aan te hebben waarom zou een man dat dan wel kunnen? maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
ik vind al amper boxers in de was...... dus ik vroeg het een keer... en vanmorgen zag ik het weer. zou me niks verbazen als hij er soms zelfs 3 dagen in loopt... ik vind dat wel moeilijk hoor..... ik wil hem niet vies vinden want dat werkt voor de aantrekkingskracht niet echt heel geweldig kan ik je zeggen. hij poetst bijvoorbeeld ook NOOIT zijn tanden voor het slapen gaan.... als ie dan tegen me aan komt liggen is het enige wat ik kan denken ' vieze mond, vieze kont, vieze mond, vieze kont' ..... en ik wil gewoon denken... NEEM ME.. snappen jullie m nog? (ben beetje gefrustreerd)
Zeker elke dag!! Ik vind het zoiets geks, er zijn er wel meerdere die dat doen - langer dan een dag. Ieuw..! Ook zoiets - sommige mannen vinden dat ze niet hun piemelding hoeven af te vegen na het plassen!! Dát vind ik ook smerig!
Ik heb gestemd op elke dag, maar dat moet eigenlijk anders zijn. Een voor overdag en een voor savonds. Bah, eens in de twee dagen
Ghehehe dat laatste Hier dagelijks!!!! Gatver zeg, vind dat niet meer dan normaal hoor.. Tandenpoetsen ook trouwens. Anders geen kusjes etc voor het slapen gaan.. brrr..