Wou eerst ook contact met hun opnemen maar vind dat de verantwoordelijkheid en het trouw zijn bij mijn vriend ligt en niet bij hun ook al zou dat wel lekker voelen
jeetje zeg onvoorstelbaar wat je al mee moest maken en dat hij dan ondertussen met zulke dingen bezig was!! ik vraag me af of je zo'n persoon ooit nog volledig zou kunnen vertrouwen.
Dat is ook wel zo maar hij is wel diegene geweest die mij vanmiddag opbelde om te zeggen dat er WEL wat aan de hand is.
In ieder geval een knuffel en sterkte gewenst met wat je ook gaat beslissen. Wel 1 tip (dat zag ik bij vrienden gebeuren): Maak je man wel duidelijk dat een time-out geen vrijbrief is om op dat moment vreemd te gaan.
Wie weet hebben zij ook wel een man/vriend En wie weet wisten ze van jou bestaan Zou zeer zeker contact opnemen en van hen willen weten of ze echt alleen hebben gezoend of toch sex hebben gehad en hoelang dit al aan de gang is
zou dat ook niet komen omdat jij die berichtjes zag? als dat niet was gebeurd had hij misschien niks gezegd en wie weet of hij nu echt alles verteld?. heel moeilijk hoor maar ik wens je iig heel veel sterkte en denk aan jezelf!
ik zou het wel doen.. kijk het vreemdgaan ligt echt aan je vriend.. maar ik zou er wel alles aan doen om wat hun hebben/hadden lekker te verpesten..maar zo ben ik nou eenmaal
\ Ja dat is zo maar wel nadat jij er half achter gekomen was dus ws benauwd was dat je het anders zelf uit zou gaan zoeken en die vrouwen te benaderen!! Het blijf een lastig iets! Het vertrouwen zal ws nooit meer goed terug komen!! In de tijd dat jij hem het hardst nodig bent laat hij je zakken als een baksteen!! Gewoon totaal respectloos!
En idd mss weten hun ook niet van jou bestaan?? En mss is het wel de manier om achter de hele waarheid te komen! Want ja wie zegt dat ie echt geen seks gehad heeft met ze... Dan zul je je bv ook moeten laten testen...
Ik verwacht dat hij nu echt voor mij gaat kiezen en als hij dat niet doet dan hoop ik in ieder geval dat hij met 1 van hun of allebei gelukkig wordt. Dan is dit in ieder geval niet voor niks geweest!
Ik zou ook idd die grietjes benaderen en alles voor hem flink verpesten. Ik ben wel een type die graag wraak neemt als iemand mij iets aan doet
Zal zeker met hem gaan praten hier kan je niet mee rond lopen..zal alles willen weten..ook wie die vrouwen zijn en die ook aanspreken.. Ja ik zou die man nooit meer kunnen vertrouwen..en nog wel op een moment jij hè zo hard nodig hebt.. Miss als jij je zwakke momenten had hij lekker bij een van die vrouwen zat en ja alleen zoenen geloof ik niet zo..nee bij mij zal het klaar wezen..sterkte ermee