Ik zit echt met open mond dit verhaal te lezen. Meid wat ontzettend kl*te. Wil je heel veel sterkte wensen.
Jeetje wat een rot situatie! Ik hoop dat ondanks alles jullie er toch samen uitkomen! Ik zou zelf niet zo makkelijk met een relatie stoppen, helemaal niet als je samen een kinderwens had en trouwplannen. Helaas ga je in een relatie door verschillende zware periodes. Maar zware periodes kunnen je relatie sterker maken! En ik praat absoluut niet goed wat hij gedaan heeft dat is gewoon not done.
ik heb niets gelezen alleen begin stuk maar ik zou zeggen ! Meid denk aan jezelf en helemaaaaaaaaal niet denken dat jij gefaald hebt! Zo iemand is echt serieus niet jou traan waard! het is hij toch die zoiets flikt?! Niet JIJ!!! Glimlach want morgen is een nieuwe dag
wat ontzettend klote voor je. Zeker in de verdrietige situatie waarin je al zat. Ik wil niet voor hem opkomen en als je beslist zonder hem naar de gyn te gaan, begrijp ik dat volkomen. Maar ik zou er toch nog even over nadenken...je weet nooit hoe jullie hier samen uitkomen misschien en of je er later veel spijt van krijgt dat hij toch niet meegeweest is.
pfff meid, ik vind je heeel moedig!! wij hebben idd makkelijk praten, je hebt lief en leed gedeelt al 5 jaar en ook 5 jaar samen is ook alsof het gewoon zo hoort en niet anders kan... daar wil je voor vechten. ik hoop dat je je wantrouwen en gevoel dan opzij kan schuiven en opnieuw kan beginnen. Ik hoop dat hij je ook echt kan laten zien dat hij eraan wil werken en ook niks meer geen contact heeft alleen ja blijft zo lastig...maargoed je weet zelf wel wat er gedaan moet worden voor her opbouw van het vertrouwen. hoop dat jij of jullie er samen uitkomen!! sterkte, met alles!
Meis, een hele dikke, dikke knuff voor jou! Wat een nachtmerrie zeg waar je in bent belandt. Denk aan jezelf, sterkte
He meid, dus toch geen 'onschuldige' mannenpraat... Wat ontzettende kl*te dat je hier nu achter moet komen, zeker nu je al een moeilijke tijd hebt door de mk(en). Heel goed dat je nu voor jezelf kiest! Dat laat zien hoe sterk je bent. Veel sterkte!
Meid, wat erg dit.. Ik had vanmiddag het 1e gedeelte gelezen, maar het heeft wel een heel naar staartje gekregen zie ik nu.. Wil je heel veel sterkte wensen, vind echt dat je het goed overdenkt allemaal.. Vooral je eigen gevoel volgen, welke weg dat ook mag zijn.. Hoop dat je er een beetje uitkomt allemaal, het zal wel erg overweldigend zijn wat je allemaal meemaakt.. En natuurlijk heeft een man het ook moeilijk met deze situatie, maar er zijn genoeg andere manieren om daarmee om te gaan die heel wat minder schadelijk zijn dan deze.. Steun zoeken en praten over wat je mist in de relatie met je partner zijn dan de 1e stappen, niet gezellige avondjes uit met meerdere andere dames.. :x Succes met deze moeilijke beslissingen! Laat het allemaal even bezinken.. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou!
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen! Ik heb zelf ook 2 miskramen achter de rug en zou wel samen naar de gyn gaan. Jullie waren toch samen zwanger en het gaat jullie allebei aan.
@zomerzzz: ik wens je heel veel sterkte. Je hebt een moedig besluit genomen en dat zal zeker niet makkelijk zijn. Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven. Een hele dikke knuffel. Liefs, B
heel veel sterkte! ik denk dat je vriend het ook wel moeilijk zal vinden dat het niet wil lukken met kinderen krijgen/houden (hoe omschrijf je dat?). Misschien voelt hij zich aangetast in zijn mannelijkheid en probeert hij dit gevoel te compenseren.. Hij laat nu wel zien dat hij er wel energie in wil stoppen. Toch zou ik zelf het heel moeilijk vinden om met hem verder te gaan. Hem echt vertrouwen zou ik niet meer kunnen. Succes met je (hoe dan ook, wat je ook kiest) moedige beslissing! veel succes en geluk gewenst in de toekomst.
Ik heb je verhaal gisteren doorgelezen en begrijp nu dat het wel iets meer is geweest dan aandacht zoeken.Gisteren stonden mijn nekharen al overeind, nu helemaal, denk goed naar voordat je een beslissing maakt!! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en ben nu negen maanden zwanger van hem, ik kwam er dus net te laat achter en ik heb de keuze gemaakt ondanks de zwangerschap om het alleen te gaan doen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, laat alles even bezinken en ga dan alle voor en tegens tegen elkaar opwegen. Wat mij heel erg geholpen heeft en wat ik je dus ook wil adviseren ga naar een maatschappelijk werk, deze bekijkt het samen met jou en geeft onafhankelijk advies.
Om de dag te beginnen een hele dikke knuffel voor jou! Toen ik vanmorgen wakker werd moest ik gelijk aan je denken. Hoe is het met je, heb je een beetje kunnen slapen? Het is zo moeilijk om iets zinnigs te kunnen zeggen, het enige wat ik mee wil geven is: denk aan je eigen geluk... en mocht je twijfelen om met hem door te gaan, bedenk jezelf dan heel goed of dit is waar je altijd van gedroomd hebt. Mocht je van je af willen praten mag je me altijd een pb sturen.