Knap van je hoor Zomerrr, echt heel veel respect voor je! Jij kent hem uiteindelijk het best. Ik hoop dat met de tijd het vertrouwen weer groeit en dat jullie samen een extra stukje basis voor jullie relatie kunnen leggen.
Ik wilde je een dikke knuffel geven. Wat een dappere beslissing! Maar meid, ga ervoor, dan komen jullie dit ook weer te boven.
Meis, ik hoop heel erg voor je dat, welke beslissing jij ook maakt, het goed voor jou gaat uitpakken. Blijf bij je gevoel. Dat is het belangrijkste.
Wat een verhaal Ik vind je supersterk overkomen. Ik wens je veel kracht en wijsheid in deze moeilijke tijd. Verder heb ik niet zoveel te zeggen - het is niet aan anderen om te zeggen of je wel of niet verder kunt na zo'n beschadiging in het vertrouwen. Volgens mij kun jij heel goed zien waar voor jezelf de grens ligt - ik vind het ook erg verstandig dat je op dit moment niet met hem bent en afstand neemt. Heelveel sterkte met dit alles, ook met het verwerken van de miskraam. Wat een tijd voor jou, dat wens je niemand
Meis wat ben jij sterk! Knap hoor dat je zo voor jezelf kiest! Neem je tijd en ik hoop dat het allemaal goed komt voor je! Dikke knuffel
Ja vanmorgen ben ik bij de gyno geweest met E. Had het even moeilijk toen de gyno vroeg of we door gaan of een pauze in gaan lassen(is natuurlijk niet op de hoogte van alles). Ga vanavond met een vriendin lekker uiteten dus ik vermaak me wel
Jeetje zomerrr wat zit jij nu een vreselijke nare situatie. Ik wil je echt heel veel sterkte wensen met alles.
He meid, Ik wil je ook heel veel sterkte wensen!! Ook ik heb respect voor de manier hoe je met de situatie omgaat!! ik heb nog niet zo lang geleden in een soort gelijke situatie gezeten qua man dan niet met miskramen e.d. en het is niet altijd even makkelijk maar ik heb geprobeerd luchtig over de situatie te denken en dat hielp mij heel erg!! Sterkte!!
dit vind ik nog erger dan sex , platte sex okay ( dat zal ook meteen de deur dichtdoen hier ) maar uiteten knuffelen en zoenen is emotineel en dat vind ik dus nog erger sterkte meid
Wat is dan zijn 'verklaring' voor het vele afspreken met 2 andere vrouwen? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ie dat doet omdat ie bij jou die aandacht niet kreeg. Ik vind het echt superknap van je dat je hem nog een kans probeert te geven. Ik zou alleen nog maar minachting kunnen voelen voor mijn man.
wat een heer om het scarcatisch neer te zetten ik vind jouw erg moedig maar ik ben zo bang dat je weer terleurgesteld zal worden , omdat meneer niet aan zijn gehoeftens kan komen gaat die met andere vrouwen aan de haal ( en die wijfen die weten toch ook wel hoe het zit met jouw en E.) wat een klasse hoor pffff die vrouwen hadden meteen al nee moeten zeggen en die vriend van hem die hem emailde erover iedereen wist het dus ...zzoooo sneu voor jouw zeg vind ik dit ik hoop dat de therapie doorgaat en dat die dat ook echt wilt doen , en niet van alles belooft omdat die nou die sigaar is ik hoop echt van harte dat hij het beste met jouw voor heeft en ook eens aan zijn vrouw wilt denken die al genoeg te verduren heeft meis wat vreselijk is dit voor je zeg bah