Ik heb er een hekel aan dat mannen eerst gaan ontkennen als ze ergens op worden aangesproken. Dat maakt ze al verdacht voor ze verdacht zijn. Misschien kun je de mailtjes die er voor werden gestuurd ook lezen, weet je precies waar het over gaat. Al zou het gewoon zelf moeten kunnen uitleggen als het een echte vent was.
nou mijn man zou zo echt kunnen reageren. als hij niet door heeft waar t om gaat. maar die zou zich van geen kwaad bewust zijn. maar jij kentje man het beste om te weten hoe je het "ontkennen" zou moeten plaatsen
Op zich zou ik ook niet meteen denken dat er iets aan de hand is, zeker omdat het om twee namen gaat. Aan de andere kant reageerde hij wel raar. Ik denkt dat je zelf het beste kunt inschatten wat er aan de hand zou kunnen zijn. En anders nog maar ff doen of je neus bloedt en hem de komende dagen in de gaten houden Hahaha.
hmm, tja mijn conclusie zou uitgaan van de reactie die ik van mijn man krijg. Ten eerste vertrouw ik hem volledig, maar als ik er naar zou vragen n.a.v. zo'n bericht en hij ontkent dan zou ik dat wel heel vreemd vinden. Tuurlijk mogen mannen andere vrouwen ook aantrekkelijk vinden, ik smul ook wel eens bij het aanzicht van een andere man. Kijken mag Maar als er stiekem over gedaan wordt, dan is het andere koek. Mijn man heeft mij al eens mailtjes laten zien van hem en collega's onderling. Das gewoon gore mannen praat en ach laat ze, maar stiekem, nee daar zou ik wel wat achter zoeken.
We kunnen van alles bedenken, maar het lijkt me beter dat je hem erop aan spreekt i.p.v. dat je nu alleen maar meer onzeker wordt. Je kan toch gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je het vreemd vindt en dat je graag wil weten of er iets aan de hand is. En als hij boos of geïrriteerd wordt dan is dat jammer. Jullie zijn allebei volwassen, dus praat erover!
Ik vroeg aan hem of ik de voorgaande e-mails mocht lezen zodat er waarschijnlijk meer van zou begrijpen. Zijn reactie was daarop dat ze verwijdert waren. Heb het zelf dus niet gezien of het zo was.
hier wil ik me ook bij aansluiten, iedereen loopt te gissen en jij zelf ook daar word je niets wijzer van dus ik zeg ook praat eerst met hem
Nou, deze laatste reactie van hem zou alleen maar meer vragen bij mij oproepen! Als het om mannenpraat zou gaan of wat anders 'onbenulligs', wat voor reden zou hij dan hebben om 'ineens' die mails te verwijderen?? Echt wel vreemd hoor dit.....
ach nee meid, ik hoop toch dat hij bedoeld dat hij te veel geld over de balk heeft gesmeten ofzo. Ik denk vooralsnog nog positief.
Ingewikkeld maar niet onmogelijk. Helaas meegemaakt Ts ik zou er idd met je man over praten. Openheid en eerlijkheid naar elkaar toe is wel het minste wat je mag verwachten in een relatie lijkt mij.
Oei... Laten we hopen dat het niet is wat je nu denkt! Sterkte de rest van de middag, kan me voorstellen dat je je niet fijn voelt nu!
Pff, naar ook dat je dat al om half 2 weet en dus nog de hele dag in de stress moet zitten.. Sterkte!
succes vanavond, misschien komt hij wel met een duidelijke uitleg ondanks dat je nu iets anders denkt