Moet ik hier iets van denken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Gats.......ook in mijn ogen klinkt dat niet heel best...... Hopelijk trek je het allemaal een beetje.

2. me83

me83 Niet meer actief

ohh wat heb ik er een hekel aan als iemand zegt.. we moeten vanavond maar eens praten.. leuk.. zit je je de hele dag op te vreten wat het kan zijn:(

hopelijk is er niks aan de hand maar wel fijn dat hij vind dat er gepraat moet worden.. kan jij ook even je twijfels kwijt bij hem.

dikke knuf!

3. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff bah meid! Niet leuk van hem om dat zo even midden op de dag aan te kondigen. Heeft ie niks gezegd waarover precies?

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Da's ook nie aardig!!!
    Oke dat hij vindt dat jullie moeten praten kan misschien heel wat opheldering geven, maar dat hij dat dan nu al moet laten weten, vind ik echt een rotstreek.

Zit jij daar nog de hele dag in spanning!!!

Sterkte meid!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ai dat klinkt niet goed....succes en hopen dat het niet is wat wij allemaal denken..
    (dat ie vreemd gaat/ is gegaan)

6. Hee meid, ik ken je van een ander topic, maar ik wil je even heel veel succes wensen vanavond! Hopelijk is er niks aan de hand!!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Klinkt idd niet best

Had hem echt geëist direct van zijn werk te komen om NU te praten
    Zou het niet vol kunnen houden tot vanavond hoor
    Had desnoods aan de telefoon gevraagd hoe of wat

Sterkte!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ook.

Verschrikkelijk oneerlijk om je zo in de stress te laten zitten.

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Idd dat zou ik ook gedaan hebben.

Hoop dat het niet is wat je denkt en dat hij over iets anders wilt praten. En ook kan uitleggen wat het precies was met hopelijk de voorgaande mailtjes. :( vind het wel heel rot voor je dat je nu zo in de zenuwen zit. Sterkte!

10. lennylenn

ja zo ben ik dan ook weer.

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee meiden,

Ik heb hem inderdaad terug gebeld en hij is net thuis geweest.
    Hij vind dat ik heel erg veranderd ben de laatste tijd. Heb 4 miskramen meegemaakt in een jaar tijd. Het helpte mij het beste om het op mijn eigen manier aan te pakken en dat deed ik meestal alleen. Daar komt natuurlijk ook het verplicht seksen bij, en op mijn vruchtbare dagen als het ''moet'' is bij mij de zin niet te bekennen.
    Voor we in dit circus terecht kwamen hadden we zo'n 3 tot 4 keer per week seks en hoe vind het moeilijk dat hij dus zo weinig ''aandacht'' krijgt.
    Hij heeft inderdaad aandacht gezocht bij de 2 bovengenoemde vrouwen maar zegt dat hij er geen seks mee heeft gehad.

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hey,

Wat fijn dat hij gelijk thuis gekomen is.

Natuurlijk is het niet goed wat hij gedaan heeft, maar als hij zegt dat hij echt niet is vreemdgegaan, dan kunnen jullie wel weer verder. Heel fijn dat jullie zo goed praten en hopelijk komt het allemaal weer goed!!!

13. Coortje

Coortje Niet meer actief

:$:$:$ Pff ben je dan mooi klaar mee!! Tuurlijk verander je als je dit overkomt.. ik heb zelf afgelopen jaar 3 miskramen gehad en we lopen alweer 19 maanden in het ziekenhuis voor zwanger worden. Dus ja hier intiem zijn ook op een laag pitje.. maar mijn man snapt dit en praat er ook over..

Vind het altijd zo raar als ze dan aandacht zoeken bij een andere vrouw, praat erover met een vriend ofzo of met je vrouw maar niet zo!

Heel veel sterkte! Hoe voel je je nu zelf?

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik voelde me al zwaar belabberd omdat mijn 4e mk op dit moment plaats vindt(sinds vorige week bloedverlies, nog niks verloren).
    Voel me toch wel redelijk belazerd, maar vooral gekwetst.

15. Jeetje meis... Wat een schrik. Ik weet en snap heel goed dat je door alles wat jullie mee hebben gemaakt uit elkaar kan groeien en daardoor dingen kan gaan doen die niet zouden moeten kunnen. Maar...hopelijk zijn jullie er nu op tijd bij! Is dit zeg maar het breekpunt geworden door nu met elkaar gepraat te hebben en hebben jullie nu meer begrip voor elkaars situatie en mogen jullie er toch uitkomen samen!

Wat ik me alleen afvraag, hij zegt geen seks te hebben gehad met die vrouwen, maar wat bedoelt hij daar precies mee?

16. Heel begrijpelijk... Is hij nog steeds thuis nu?

17. Coortje

Coortje Niet meer actief

Dan valt me de mond nog iets breder open! Hij gooit zoiets op je bord terwijl je nu al met iets heel moeilijks bezig bent. Pff zwaar he zo'n miskraam! Hier 6 weken geleden gecurreteerd. Was je ver heen? Ik heb voor mijn 2 meiden ook al een mk gehad en nu 3 achter mekaar, dus 4 in totaal van 5 sterretjes ( laatste keer zaten er 2 vruchtjes) dus weet hoe je je voelt!

18. Coortje

Coortje Niet meer actief

En idd wat is aandacht zoeken maar geen seks?? Ik vind al snel iets veel te ver gaan,

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee, hij had een vergadering;)

20. lennylenn

jaa daag!!!!!!!!
    het is "mooi" dat ie eerlijk is maar de reden die hij geeft is echt waardeloos. kom zeg het is niet niks om 4 miskramen te verwerken en dan gaat hij ff aandacht bij andere vrouwen zoeken. donder op.
    hij heeft geen seks gehad met die vrouwen zoals hij zegt maar hij is emotioneel wel vreemd gegaan. nee sorry dat zou er bij mij niet ingaan. puur om die reden die hij gaf, dat vind ik nog het ergste

Deel Deze Pagina