Nee klopt, vreemdgaan is idd erg not done voor mij! Voor zowel de vrouw als de man niet. Vind dat echt een zwakte als je dat doet. En helaas gebeurt het heeel veel en vinden meer mensen het ook steeds normaler, en weet niet of dat een ideaal is maar ik vind het respect voor mekaar hebben.. als het niet goed gaat, word er gepraat en een keer flink ruzie gemaakt desnoods.. en pas als je niet meer met mekaar verder gaat kan er een ander in het spel zijn.. maar goed zo voel ik het!
hoezo, dat is niet iets dat ik zelf verzin, dat is wat ts zelf zei. waarom is dat dan kort door de bocht? dat zij veranderd is door 4 miskramen en geen zin meer had in sex, gaf haar man aanleiding tot het zoeken van contact met andere vrouwen. ik vind dat belachelijk
Ik kan het hier alleen maar helemaal mee eens zijn! Maar toch probeer ik het iets genuanceerder te bekijken...
Ja ik snap ook dat het voor hem zwaar is! Maar dit is wel de makkelijkste oplossing, gewoon je heil ergens anders halen! Ik zou nu toch zeer zeker wel over een pauze nadenken.. maar dat is wat ik in mijn geval zou doen als ik dit over mijn man te weten kwam
denk nu ook niet echt dat het alleen de reden is van wat minder sex om je gelijk bij andere vrouwen te gaan rondhangen
T is denk ik meer de manier waarop je het opschrijft. Daarnaast, als je haar berichtje leest, kun je zien dat er wel degelijk meer aan de hand was/is.
haha dat mag helemaal! Ik ben gewoon heel fel wat vreemdgaan/ of iets wat erop lijkt betreft! En juist omdat ik weet wat de mmm of miskramen met je kan doen (zelf 4 gehad 5*) weet ik ook hoe belangrijk de juiste steun is op dat moment!! En ja daardoor ligt hier de intiemheid ook op een laag pitje, en dat vind mijn man ook weleens jammer maar hij heeft er 1000 procent begrip voor en zo hoort het ook!
Ja hier zou ik dus niet mee kunnen leven, dit is mss geen seks maar wel bijna net zo intiem, en dat terwijl je vrouw door een hel gaat! Hier was het dus end of story voor mij! Zou hem nooit meer serieus kunnen nemen
Excuus...te snel gereageerd...dacht dat het bij 3paginas bleef... @ts. Klote en helaas herkenbaar...goed praten!