Moet ik hier iets van denken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    #121 Anoniempje2011, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    Jeetje wat een vent. Wat oneerlijk dat hij het ergens anders is gaan zoeken.

Ik weet nog dat je in het oktober topic zat en later met de mededeling dat je een mk had. En nu dit erbij.
    Wens je enorm veel sterkte !

2. Coortje

Coortje Niet meer actief

Nou dat trouwen zal nu wel even van de baan zijn! Weet je wie het zijn? Wat heb je tegen hem gezegd? kan ie vanavond gewoon thuis komen? Heb je zelf al iemand gebeld die je kan steunen?

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het komt op mij een beetje over dat hij weet dat hij 'verkeerd' bezig is geweest en nu daarvoor de verantwoordelijkheid bij jou neerlegt.

Als jij die mail niet had gelezen was dit misschien niet eens ter sprake gekomen.

4. En dit was dus al bezig toen hij dit tegen je zei??

Jeetje zeg waar is hij mee bezig?!?

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja vreemd verhaal he......dan is het nog erger vindt ik dat hij eigenlijk 2 levens wilde gaan leiden of wat?

6. Ja precies... En wat was er gebeurd als ze het niet zelf ontdekt had,. Hoe lang was hij hier dan nog mee doorgegaan? Tot nadat ze getrouwd waren??

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hij belde net met de mededeling dat hij waarschijnlijk half 6 niet redt om thuis te zijn.
    Heb ''vriendelijk'' gezegt dat het me niet uitmaakt omdat hij hier toch niet mee-eet vandaag dat die 2 andere vrouwen vast wel een bordje bij willen zetten als hij daar uiteraard niet al is;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja het zegt mij genoeg eigenlijk.....
    het is niet zo zwart wit natuurlijk maar ik zou hem eruit zetten!
    Ik vindt het gewoon zo erg dat hij dit doet terwijl zijn vriendin herstellende is van een mk:$

9. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik vindt dat je het goed hebt gezegd.....
    laat hem maar ergens anders slapen!

10. Coortje

Coortje Niet meer actief

hmmm ik liet hem denk ik weten dat ie van8 maar ergens anders moest gaan slapen!

11. Alita

Alita Niet meer actief

Maar vindt hij het wel erg allemaal of...? Doet hij alsof er niks aan de hand is.....vroeg hij wel hoe het met je ging na zijn mededeling?

12. Rono

Rono Niet meer actief

Ik wil eigenlijk veel meer zeggen, maar geef maar alleen ff een knuffel.

13. Coortje

Coortje Niet meer actief

ze zit er nog midden in!!! Hoezo lekker steun en toeverlaat!

14. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Wat ontzettend vervelend voor je meis, en ik heb ontzettend met je te doen. Wens je heel veel sterkte om hier (evt. samen) uit te komen.

Wat ik wel kwijt wil... hij heeft dus een baan waar hij ook na werktijd dus nog vergaderingen e.d. heeft... ga jezelf eens na, zou je niet elke keer, dat hij niet op tijd thuis is, meteen gaan twijfelen?

Dat vertrouwen heeft in mijn ogen zo'n opdonder gehad, dat ik me afvraag of je dat vertrouwen ooit nog terug zou kunnen krijgen.

Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou, en ontzettend veel sterkte!

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik bedoelde dan ook van de eerdere mk .. erg he!

16. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Hoi zomer,

Ik heb je verhaal gelezen en ik ben van mening dat hij is vreemd gegaan.
    ik zou hem per direct de deur wijzen en hem zijn spullen laten meenemen. Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen en nooit meer geloven dat hij ook zegd. Ik snap dat het niet makkelijk is maar realiseer je wel dat hij jouw laat zitten met je gevoelns van je miskraam en hij lekker met een ander uit eten is en aan het zoenen is.
    Ik vind het echt heel erg voor je! Veel sterke!

17. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik vind het ook echt wel vreemdgaan wat hij heeft gedaan. En zijn gedrag nu kan ook echt niet. Jou gewoon in de steek laten terwijl er zoveel is gebeurd vandaag?

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met alles...

18. Je zegt het heel luchtig, maar ik sta met mn oren te klapperen. Denkt hij nou echt dat jullie gezellig samen verder gaan waar jullie gebleven waren??

19. Rono

Rono Niet meer actief

Heb je trouwens iemand die je in vertrouwen kan nemen en naar je toe kan komen?

20. Coortje

Coortje Niet meer actief

Nou echt wel!! kan er met mijn hoofd niet bij! zit me echt te bedenken hoe ik me zou voelen als ik hier 6 weken geleden bij mijn curretage ook nog mee moest gaan handelen! Ik denk dat ik uit me naad zou gaan

Deel Deze Pagina