Mijn schoonmoeder wil een vestje gaan breien voor mijn dochter van twee, maat 92. We hadden een leuk patroon, alleen kon ik geen leuke kleur vinden bij de wol die daarvoor gebruikt moet worden. Ik heb eigenlijk geen zin om ergens allerlei boeken te gaan doorkijken. Heeft iemand een site waar je voorbeelden van kledingstukken kunt zien en dan (tegen betaling) het patroon kunt downloaden? Ik zoek een vestje met korte mouwtjes, capuchon mag. En dan wil ik zacht- of oudroze. Niet te dik, katoen 50-100% is ook prima. Misschien heeft iemand al een patroon voor zoiets liggen.
Kijk eens op DROPS Design ~ Gratis brei- en haakpatronen Daar staan allemaal gratis patronen. Zelf haal ik de wol bij wibra of zeeman. Af en toe zie ik ook wel leuke wol bij van die opruimingswinkeltjes. Bijvoorbeeld euroland en die heeft merk wol zoals phildar. Succes!
Hier nog een paar sites met pakketten volgens mij zit daar alles bij Kinder breipakketten. breipakket, patroon met garen. Kinderen : Breien
Ravelry is ook een mooie site met veel gratis en betaalde patronen. Lionbrand is ook leuk. Wel eerst op beide sites gratis registratie nodig.
nou de 2 die ik wou tippen staan er al tussen even via google op redhard zoeken die heeft ook van alles aan patronen zowel brij als haakpatronen.