breipatronen

Discussie in 'De lounge' gestart door kvinna, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Mijn schoonmoeder wil een vestje gaan breien voor mijn dochter van twee, maat 92. We hadden een leuk patroon, alleen kon ik geen leuke kleur vinden bij de wol die daarvoor gebruikt moet worden. Ik heb eigenlijk geen zin om ergens allerlei boeken te gaan doorkijken. Heeft iemand een site waar je voorbeelden van kledingstukken kunt zien en dan (tegen betaling) het patroon kunt downloaden?

Ik zoek een vestje met korte mouwtjes, capuchon mag. En dan wil ik zacht- of oudroze. Niet te dik, katoen 50-100% is ook prima. Misschien heeft iemand al een patroon voor zoiets liggen:cool:.

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Kijk eens op DROPS Design ~ Gratis brei- en haakpatronen Daar staan allemaal gratis patronen. Zelf haal ik de wol bij wibra of zeeman. Af en toe zie ik ook wel leuke wol bij van die opruimingswinkeltjes. Bijvoorbeeld euroland en die heeft merk wol zoals phildar. Succes!

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    #3 jilina, 31 okt 2012
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ravelry is ook een mooie site met veel gratis en betaalde patronen. Lionbrand is ook leuk. Wel eerst op beide sites gratis registratie nodig.

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nou de 2 die ik wou tippen staan er al tussen

even via google op redhard zoeken die heeft ook van alles aan patronen zowel brij als haakpatronen.

6. kvinna

kvinna Niet meer actief

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga eens rustig zoeken, zal vast iets leuks vinden.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

8. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18
    En op breikraam.nl gratis patronen alleen registreren

Deel Deze Pagina