Eerste zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ing27, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ing27

Ing27 Nieuw lid

9 apr 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Wat fijn zo'n forum! Leuk om de ervaringen van anderen te lezen. Voor mij is alles nog heel nieuw, dus ik heb er veel aan:)

Zelf ben ik nu 6 weken zwanger:D Mijn vriend en ik konden het bijna niet geloven toen we de positieve test bekeken, het is zo snel gegaan. We zijn heel dankbaar en blij:)

Nu is het zo dat ik (tot nu toe) lichamelijk vrijwel niets merk van de zwangerschap. Ik heb geen last van kwaaltjes. Op zich heel fijn natuurlijk, en ik weet dat je geen klachten hoeft te hebben, maar het maakt me ook wel een beetje onzeker. Het enige "bewijs" dat ik heb zijn de positieve testen (ik heb er foto's van gemaakt die ik soms even bekijk;)). Ik heb alleen wat pijnlijke/gevoelige borsten en soms moeheid, maar niet overduidelijk. Misschien komt het nog, misschien ook niet. 20 mei heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, dus dat duurt nog even. Kan bijna niet wachten!

Hoe is dat bij jullie? Zijn er meiden die dit herkennen, of juist niet?

Groetjes!

2. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Beste Ing27,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben zelf 5,5 week zwanger en ook ik heb tot nu toe nog weinig klachten. Ik heb gelezen dat het pas vanaf de 6e week kan komen, dus of we hebben geluk of we moeten afzien. Het komt zoals het komt.

Ik heb zelf de eerste afspraak al op 6 mei staan (8 weken), dus een stuk eerder dan jij. Dat zal dus wel verschillen per verloskundige.

Geniet van je zwangerschap!

3. Ing27

Ing27 Nieuw lid

9 apr 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Vlinder1985,

Dankje, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Dus jij bent ook (nog) kwaaltjesvrij. Zou mooi zijn als we ons zo prima blijven voelen! Vind het soms best een gek idee dat er zoveel gebeurt in je buik terwijl je er nog zo weinig van merkt. Ik wacht het ook maar rustig af en probeer er vooral van te genieten. Is het ook jouw eerste zwangerschap?

6 mei is idd al een stuk eerder! Krijg je dan ook meteen een echo, of eerst alleen intake?

4. lady29

lady29 Actief lid

30 sep 2013
    269
    2
    18
    Gefeliciteerd!!:):)

5. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Niet alle kwalen zijn hetzelfde, ik was bijvoorbeeld ineens kort door de bocht, snel op de kast
    pas toen iemand zei ""je lijkt wel zwanger"" dacht ik laten we dat maar uitsluiten
    en toen testte ik dus positief :)
    Daarna begon mn misselijkheid.

bij de eerste had uk alleen gevoelige borsten en pas na 12 weken vermoeidheid.

Op naar 20 mei....al duurt dat voor jou natuurlijk nog veel te lang ;)

6. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Trouwens van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥ ♥ ♥

7. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Ik heb vandaag ook de bevestiging gekregen van Clear-Blue dat ik 1-2 weken zwanger ben!!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hallo, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! In welke ronde ben je zwanger geraakt?
    Ik zelf ben ook voor de eerste keer zwanger (24+5) vandaag, maar heb ook tot week 6 à 7 weinig tot geen klachten gehad, behalve pijnlijkere/grotere/donkerdere borsten/tepels, en vooral heel moe, en wat zere onderrug. Maar verder niks!
    Ik ben eigenlijk niet veel misselijk geweest, bijna tot niet.. dus het hoeft inderdaad niet, komt allemaal wel! Wees maar blij zolang je ze niet hebt! Want last hebben van je bekken, is echt geen pretje! ;)

Deel Deze Pagina