Kraamzorg Rotterdam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fanysha, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben me op dit moment aan het oriënteren op het gebied van kraamzorg in Rotterdam maar kan niet echt een keuze maken. Zit te twijfelen tussen Kraamzorg de Eilanden en Kraamzorg Rotterdam.
    Ik heb al het een en ander gelezen op het internet over beide organisaties maar de reacties zijn niet echt up-to-date helaas :(
    Bij deze ben ik dus heel benieuwd of er meiden zijn die gebruik hebben gemaakt van Kraamzorg de Eilanden en/of Kraamzorg Rotterdam en natuurlijk mijn belangrijkste vraag... Wat was jullie ervaring hiermee en wat zouden jullie adviseren :)

Ik weet trouwens ook dat het uiteindelijk afhangt van de kraamzorgster zelf die je thuis krijgt maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen betreft de organisatie zelf.

Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties!

(ik weet niet of dit onderwerp hier thuishoort maar dat merk ik zo wel als het verplaatst wordt :p )

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb me nu ook aangemeld bij kraamzorg Rotterdam, maar dat was meer omdat ik iemand ken die daar werkt en de kraamtijd bij ons wil komen doen.
    Bij onze dochter hadden we careyn, ging ook goed.
    Qua verzekering maakt het voor mij niet uit waar ik het afneem.

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik moet nog bevallen maar heb gekozen voor de Eilanden. Las daar veel positieve dingen over en vond hun website het meest duidelijk. Kreeg ook al heel vroeg de informatie binnen en die is super uitgebreid.
    De dames (een stagiair en een echte kraamverzorgster) die de intake kwamen doen vond ik heel erg aardig en duidelijk, heel open ook voor je eigen voorkeuren.
    Ze vroeg bijvoorbeeld of de kraamverzorgster mocht roken (nou nee ik wordt misselijk als er iemand om me heen hangt met een rookgeur) en of er een stagiair aanwezig mocht zijn in de kraamweek (nee bedankt, 1 vreemde en een nieuwe baby is al genoeg om aan te wennen).

Het is gewoon allemaal heel erg duidelijk en ik had er gelijk een goed gevoel bij. (Nu nog evn 5 weken afwachten hoe de praktijk is)

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    bij beide kids kraamzorg rotterdam gehad en.dit keer hopelijk ook weer!
    beide keren wen topkraamzorg gehad.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik heb de eilanden gehad bij de eerste en deze kies ik weer..heb wel heel kort zorg gehad omdat mijn dochter een week in het ziekenhuis las..dus had ik maar recht op 1 dag...maar wel als fijn ervaren.. Succes met je keuze!

6. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Dankjewel meiden voor jullie reacties :)

Zie aan jullie reacties dus eigenlijk dat het een beetje 50/50 is :p
    de helft kiest/koos voor eilanden en de andere helft voor kraamzorg rdam hihi. Ik hoor over beide over het algemeen wel allemaal positieve verhalen dus dat maakt de keus dan ook zo moeilijker om er 1 uit te kiezen. Maar mn gevoel zegt Eilanden... dus grote kans dat de het wordt. En dan maar hopen op een super lieve kraamverzorgster :p

Deel Deze Pagina