Zondag was mijn ei 18,5 Ik heb tot nu toe nog geen positieve ovu test maar hij is wel donkerder geworden en verwacht een positieve test over 1 of 2 dagen. (Ik heb sinds vanochtend weer veel rekbaar slijm) Maar dan is mijn ei of 24 of 26 is dat normaal om te springen ik zit dan op dag 14 of 15. Is dit allemaal normaal ik ben zo ongeduldig pfff Ik heb ook enorme pijn en krampen in mijn buik op plek eierstokken hebben jullie dat ook voor eidprong. Is het ook mogelijk dat er 2 eitjes afzonderlijk van elkaar springen met paar dagen ertussen bijvoorbeeld?
grootst gemeten was 27mm...gyn dacht die dag maar 2 dagen later pas buikpijn /kramp....toen ik bewust later ben gaan vrijen dus rond dag 17/18 was het tot nu toe 3 keer raak Gyn kon me wat met je eisprong komt eraan op dag 12..duurt nog 2a3 dagen maximaal.....klopte dus bij mij helemaal niet.
Dat verschilt zo; per vrouw, per cyclus. Geen peil op te trekken. Vanaf 18 is het groot genoeg. Meestal springen ze tussen 18 en 22 maar uitzonderingen zijn er altijd.
Ik kreeg vrijwel altijd Pregnyl. Zonder Pregnyl sprongen ze gemiddeld rond de 24-25 mm. Zeker bij hormoongebruik groeien ze vaak wat langer door voordat ze springen. Je kunt wel een dubbele gelijktijdige eisprong hebben. Je kunt niet twee aparte eisprongen binnen één cyclus hebben met een aantal dagen ertussen.
Het verschilde erg per cyclus bij mij.. Heb een keer 17,5mm gehad en de volgende dag een posi ovutest, maar ook 19mm en pas na 4 dagen een posi ovutest. Even afwachten dus, maar dat ei zal zeker binnenkort springen