Volgens mij gaat dat bij jou nu bijna gebeuren, rond je 32,33 ste week. Maar vraagje over dat pendelen, er staat bij jou naam dat je volgens de pendel 19-1 bevalt, wie heeft dat voor jou gedaan als ik vragen mag? Lijkt mij ook wel leuk. Groetjes San
pffffffffft ik weet niet meer hoe ze heet! maar geloof dat er ook een sonja is die het doet volgens mij had ik eruli ofzoiets ik weet het echt niet meer sorry
Ik ben vorige week bij de gyn geweest, en ik was toen 36 weken zwanger. Nu moet ik volgende week woensdag weer heen. Bij mij dus nog steeds om de twee weken
Maakt toch ook niet uit of je voor je 37ste week wel of niet iedere week erheen moet. In principe voel je de kleine zelf iedere dag en heb je zelf wel door of de baby anders voelt dan normaal (zodat je aan de bel kan trekken)... Vanaf 37 weken mag je thuis bevallen voor die tijd sturen ze je toch door naar het ziekenhuis als er iets zou zijn. Ik vond het niet vreemd dat ik pas vanaf vorige week iedere week erheen mocht.
ik moet woensdag weer naar de VK ben dan precies 37 weken, en dan moet ik er elke week heen. patricia