Ik ben nu net 5 weken zwanger en heb al steekjes. Deze steekjes voelen zoals het uitrekken van je lichaam voelt als je verder in de zwangerschap zit. Kan dit met 5 weken al zo voelen?
Nee hoor, dat is heel normaal, ik had dat zoals gezegd met 5 weken ook al. Dat hoort er nu eenmaal bij, je moet maar eens opzoeken wat er in je buik allemaal gebeurd met 5 weken al, dan zul je wel begrijpen waarom je van alles voelt.
Omdat ik al een kindje heb maar kan het echt niet hetinneten dat ik het de vorige keer zo vroeg al had.. Vandaar..
Hoi meiden ik ben 4 weken zwanger nu in de 5e week en last van krampjes en last van me heupen maakt me beetje onzeker hoort dit erbij? En een opgezette buik?
Vanaf dag 1 is je lichaam bezig om je kindje een plekje te geven. Je darmen maken dan vooral plaats en dus kun je daar krampen of steken van voelen. Ook je banden zijn druk bezig en die kun je vooral voelen als je snelle beweging maakt zoals opstaan of omdraaien in bed. Een opgezette buik komt van je darmen. Een darmenbuik noemt men dat.
Ik zit 2 dagen voor nod en al last van steekjes. Ik heb al een aantal positieve testen gehad en hoop dat het goed blijft gaan.
Krampjes en steekjes zijn de darmen die van slag zijn. Er wordt nu nog niks verplaatst aangezien het zo vroeg is. Bandenpijn is het ook te vroeg voor. Gewoon darmen die door de hormonen pijn doen (hoef je geen stoelgangproblemen bij te hebben overigens).
Ooh gelukkig hihi dan hoort het er vast allemaal bij hihi Dankjullie wel voor de reacties ben een beetje onzeker omdat het me eerste kindje is en dat ik natuurlijk wil dat het allemaal goed gaat!
Hii dames, Ik begin nu ook aan de 5e week heb had net tijdens t auto rijden ook steken onder in me buik.. Meteen opgezocht en blijkt heel normaal te zijn! Ben beetje opgelucht! T is en blijft allemaal zo bijzonder en onzeker maar ik heb goed vertrouwen <3
Ja raar hè hihi je wil graag dat alles goed gaat natuurlijk heb ook last van witte vloed(sorry) haha normaal veel minder