Ik heb sinds zaterdag vaak wat licht bruin slijm bij het afvegen. Het is niet echt bloed, maar toch maak ik me een beetje ongerust. Moet ik hiervoor de vk bellen, of wacht ik gewoon af tot 11 feb wanneer ik mijn echo heb?
als je niet vertrouwt meid dan moet je de vk gewoon bellen. daar zijn ze voor! als je banner klopt dan zouden ze met de echo een hartje moeten kunnen zien.... succes meid!
Ben vrijdag 25/01 geweest voor echo. je kon een mooi vruchtzakje zien van (19.3mm). Maar nog geen hartje... ( is dat normaal rond die tijd?) Ik moet nu 11 feb terug gaan om de hartactiviteit te zien.
Als je het niet vertrouwt kun je altijd even de VK bellen. Bruin bloed is meestal oud bloed en het hoeft niks te betekenen. Je hebt je echo gehad met 6,1 week, bij de een is er dan al wel hartactiviteit en bij de ander pas aan het einde van de week. Dat is niet direct iets om je zorgen om te maken.
Bij ons kon je het hartje zien met 6w en 2d. En dat bruinverlies heb ik van 5 tot de 7de week gehad, was niks ergs.
Hoi Dorientje, Toen ik rond de vier weken zwanger was heb ik een hele week bruine afscheiding gehad (oud bloed) en zoals je ziet zit de kleine er nog steeds. De vk heeft tegen mij gezegd, zolang je geen buikpijn hebt of helderrood bloed is er niks aan de hand. Maar als je het echt niet vertrouwd, gewoon even bellen. Liefs misspiggle