Hallo allemaal, Sinds ruim een week heb ik last van bruine afscheiding.. Het is 1 dag weggeweest maar eergisteren kwam het toch weer terug.. Overal waar ik google, lees ik verhalen dat bijna alle miskramen zo beginnen! Het is geen helderrood bloed, het zijn niet eens druppels maar echt alleen bruine afscheiding..! Moet ik me nou zorgen maken of niet? Ik heb na 3 dagen de VK gebeld. Nee, geen zorgen zolang het geen helderrood bloed is of gepaard gaat met heftige krampen. Allemaal geen last van, gelukkig.. Maar die bruine afscheiding houdt toch aan! Help? Ik weet het niet meer.. Ik kan pas 19 juni voor de 1e echo terecht en zolang er geen rede is om eerder langs te komen blijf ik in die onzekerheid zitten.. Heeft iemand van jullie hetzelfde meegemaakt? Wil gewoon graag weten waar ik me eventueel op moet voorbereiden! liefs M
Je zou kunnen proberen om de gyn nog eens te bellen en je zorgen duidelijk te maken. Misschien mag je dan eerder. Dat doen ze namelijk wel vaker. Want stress is ook niet goed natuurlijk. Ik heb ook bloed verloren in het begin. Maar dat was maar 1 malig. En erg vervelend want net die ochtend werd ik ook nog eens wakker zonder de normale hevige symptomen van zwangerschap die ik weken lang wel gehad had. Dus ik dacht ook dat t mis zat. Een echo kan dan uitkomst bieden. Dus gewoon opbellen en je verhaaltje doen en erbij zeggen dat je je erg onzeker voelt en je zorgen maakt.
Ik zou inderdaad ook nog even bellen hoor en zeggen dat je je zorgen maakt. Bij 8 weken moeten ze al een kloppend hartje zien.
heb ook al 2 x een periode bruinverlies gehad. met 4 wk en rond de 8 wk. echt wel 10 dagen achter elkaar. nu weer niets.. met 8 wk een extra eerste echo gehad waar een kloppend hartje te zien was. met 9wk en 2d weer een goede echo. bruinverlies is inderdaad heel gewoon maar het zorgt wel voor stress, dat herken ik ook. ben blij dat het nu weer over is. zou ook gewoon nog een keer belen. ik mocht meteen komen toen ik belde. maar dat is natuurlijk overal anders.. succes ermee!
hoi hoi mischien kan ik je gerust stellen bij mij begon de bruinverlies toen ik 5 week zwanger was tot 5 weken en 3 dagen toen was het even weg en kwam met 6 week weer terug tot 6 week en 3 dagen en toen tot 8 weken niets gehad en dat hielt aan tot 9 week nu er dus 1 week vanaf me gyneacoloog zij bruinverlies kan aanhouden tot week 16 ik heb dus ook al 2 echo's gehad met goede afloop dinsdag me 3de echo
Kan geen kwaad meid, dat is oud bloed wat er nog uit moet, je baarmoederhals maakt zichzelf zo schoon.
kan 2 kanten op meid.. Ik zou morgen bellen dat ik een echo zou willen. Met 8 weken zou je een kloppend hartje moeten zien.. Succes en sterkte!