hoi hoi ik ben nu 7 weken zwanger en ik zit helemaal onder de puistjes. ik heb nog nooit puistjes gehad zelfs niet in de pubertijd en nu ik word er gek van komt dit door dat ik zwanger ben? en zijn er mensen die dit ook hebben?
ook puistjes kunnen er HELAAS bij horen! ook ik heb er normaal bijna nooit last van, maar in de eerste paar weken vd zwangerschap zat ik ook onder! gelukkig was het met een maandje wel over, schijnt dat je lichaam ff moet wennen aan de hormonenboost die je ineens krijgt zodra je zwanger bent....
Ook ik heb dit ongemak! en ik ben dan zon echte pulker ik had ze alleen als ik mijn stopweek had toen ik de pil nog gebruikte en dus rond de tijd dat ik ongesteld moest worden... nu loop ik al bijna 5 maanden met puistjes rond~! hoop dat ze nog weggaan....
Ik heb normaal ook altijd wel een beetje last van een oneffen huid (om het mooi uit te drukken) maar de laatste weken heb ik de indruk dat mijn gezicht veranderd in een vulkaanlandschap Helemaal niet leuk! Ach, ik hoop dat ik er over een maandje of 5 toch vanaf ben
Hou op schei uit.. In mijn gezicht valt het gelukkig nog wel mee (wel meer dan dat ik normaal had), maar mijn rug en schouders zitten helemaal onder
ik heb het ook heel erg op m'n rug...verder gelukkig niet, maar heb ook bijna nooit puistjes...hopen dat het een stuk minder is als we op vakantie gaan....
Hier nog een . Het valt nu nog wel mee, bij mijn vorige zwangerschap was het erger. Inderdaad rond week 7, 8. Ik heb ook op mijn armen en borst een soort kleine rode bultjes en ze jeuken. Dit had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap.
Heb ook heel veel puistjes, ik lijk wel een krentebol! Met name op mijn voorhoofd en in mijn nek echt heel veel en pijnlijk. Heb echt nog noooooit puistjes gehad. Daarnaast heb ik ook mega haaruitval (meestal valt je haar juist minder uit, maar bij mij dus niet). Ik voel me dus qua uiterlijk, helemaal top (not) gr, Kaat
Ik heb het de eerste weken ook heel erg gehad... Op mijn voorhoofd vooral... Mijn rug en borst zaten inderdaad onder de kleine bultjes leek wel een beetje op zonne uitslag en jeukte als een gek. Ik heb alles geprobeerd...maar het enige at helpt is goed schoonmaken voordat je gaat slapen...extra scrubben en een goeie dagcreme gebruiken. Voor mijn borst gebruikte ik de billencreme voor baby's...dat hele witte spul...soedu creme (of hoe je dat ook schrijft ) Nu is het gelukkig wel over... Groetjes Debby
Yep me too. Ik ben/was een soort wandelend maanlandschap :x . En het erge is nog het zijn ook geen kleintjes! Ben nu begonnen met de productlijn Normaderm van Vichy en moet zeggen na een weekje duidelijk resultaat. het is niet goedkoop maar bij mij zeker effectief .
nou dames ik zit ook onder had r af en toe all wat last van mr nu vreselijk ook op me borst...tis normaal mr vreselijk
Ik heb nu een joekel net op het randje van mijn lip. Dat kreng doet echt pijn, is ook helemaal rood eromheen. Zooo sexy! Eb op heb ze ook op mijn borst, net dat plekje tussen/boven je borsten, dat door de meeste truitjes niet bedekt wordt. Lijkt wel een soort uitslag. Bahbahbah!
Ik heb er helaas ook last van . Het bakerpraatje is dat je dan een meid krijgt omdat je dochter alle schoonheid van je wegneemt . ik ben benieuwd
Ik had dat ook in het begin, ik heb nu echter een prachtige huid! Mensen zeggen het zelfs tegen me! Niet droog, mooi egaal en helemaal zonder puistjes. Dus maak je geen zorgen, het gaat weer weg Komt in het begin doordat je lichaam moet wennen aan de hoeveelheid hormonen!
Kijk eens hoe lang ik zwanger ben Marijke1982: Grappig . Maar ik heb dan ook weer dat ik van voren draag en dan wordt het een jongen volgens de praatjes, hihihi. Dus bij mij kan het nog alle kanten op als je erin zou geloven.
nou ik ie er voorderest top uit...en me verloskundige zei dat t onzin is als je puistjes heb dat t een meisje word..mr ik weet t over 2 dagen ik laat het jullie weten