Streepjes zien die er niet zijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Herkennen jullie dat? Dat als je naar een witte test kijkt je het ene moment een tuurstreepje ziet en als je nog eens kijkt is het weg of staat hij ergens anders. Word er gek van :D

Ik maak weleens een foto met m'n iPad zodat ik kan inzoomen. Overigens zijn geen van die twijfeltestjes ooit positief geweest. Ben ik die enige die zichzelf zo voor de gek kan houden?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik geloof niet dat ik streepjes zie die er niet zijn, maar ik heb wel heel lang maar witte testen gekeken om zeker te zijn dat ze wel echt wit zijn.
    Of naar die vage streepjes waarvan je weet dat het indrogers moeten. Natúúrlijk is het een indroger, maar toch nog even een ker kijken, gewoon voor de zekerheid. ;):cool:

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Neuh, ik kan je de hand schudden.. Ik word er zelf wel eens kierewiet van! Draaien, draaien, draaien.. Onder de lamp van de afzuigkap, in het licht van buiten.. Nog maar weer eens draaien, draaien, draaien :p

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp heel herkenbaar! En inderdaad altijd was het uiteindelijk niks zo'n tuur/schaduw/kantel streepje.

Vanochtend voor het eerst na 5 minuten al een streepje. Viel dan ook bijna om.

5. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Hahaha. Ja heel herkenbaar.

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik beken, zwaar schuldig. Hoe langer t duurt hoe meer streepjes ik zie hahhaa

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    En negatieve testen haal ik na een uur toch even uit de prullenbak om te checken of er toch geen streepje bij is gekomen 😁

8. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had het andersom... Toen ik een licht streepje had, dacht ik neeee hij is gewoon wit ik zie geen streepje toch, toch, toch??? Zelfbescherming denk ik ;)
    Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het na lange tijd zooo graag wilt dat je overal streepjes wilt zien.

9. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ja hier ook.

10. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook! "Ik zal wel gek zijn". Zoveel witte testen al gezien dat ik niet wist hoe zo'n streepje er dan wel uit moest zien... Leve dit forum als bevestiging dat we toch echt niet gek zijn (of iig allemaal gek!) :)

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik kan ze overal op denken :D hier op zp ook, tuur ik en dan denk ik ja daar! Kijk je nog eens en wit is hij. Hahaha

12. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Haha ja hoor ik heb de laatste ronde nog zo lang naar testen gestaard dat ik op een zeker punt roze strepen zag als ik wilde gaan slapen en mijn ogen sloot....

13. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Heeel herkenbaar! Kan echt heel lang kijken naar een test uit hoop dat ik wat zie haha

14. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ken er alles van en zit er middenin!!! :$

15. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Ja, hier hetzelfde verhaal! Ik doe er soms zelfs een test achteraan om er zeker van te zijn en dan zit ik vervolgens op twee testen te staren :cool:

16. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Dat komt omdat je wel een streepje ziet: de controlestreep. Vervolgens kijk je naar het witte gedeelte en je hersenen projecteren dat streepje dat je daarvoor hebt gezien op het vlak. Zo lijkt het dan alsof de test positief is. Staar maar eens lang ergens naar en dan naar een witte muur.. Maar tuurstreepjes en "in de verte als ik op mn kop ga staan dan zie ik een streepje" is allemaal onzin. Als je zwanger bent komt er zichtbaar streepje en anders niet

Deel Deze Pagina