Herkennen jullie dat? Dat als je naar een witte test kijkt je het ene moment een tuurstreepje ziet en als je nog eens kijkt is het weg of staat hij ergens anders. Word er gek van Ik maak weleens een foto met m'n iPad zodat ik kan inzoomen. Overigens zijn geen van die twijfeltestjes ooit positief geweest. Ben ik die enige die zichzelf zo voor de gek kan houden?
Ik geloof niet dat ik streepjes zie die er niet zijn, maar ik heb wel heel lang maar witte testen gekeken om zeker te zijn dat ze wel echt wit zijn. Of naar die vage streepjes waarvan je weet dat het indrogers moeten. Natúúrlijk is het een indroger, maar toch nog even een ker kijken, gewoon voor de zekerheid.
Neuh, ik kan je de hand schudden.. Ik word er zelf wel eens kierewiet van! Draaien, draaien, draaien.. Onder de lamp van de afzuigkap, in het licht van buiten.. Nog maar weer eens draaien, draaien, draaien
Jepp heel herkenbaar! En inderdaad altijd was het uiteindelijk niks zo'n tuur/schaduw/kantel streepje. Vanochtend voor het eerst na 5 minuten al een streepje. Viel dan ook bijna om.
En negatieve testen haal ik na een uur toch even uit de prullenbak om te checken of er toch geen streepje bij is gekomen 😁
Ik had het andersom... Toen ik een licht streepje had, dacht ik neeee hij is gewoon wit ik zie geen streepje toch, toch, toch??? Zelfbescherming denk ik Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het na lange tijd zooo graag wilt dat je overal streepjes wilt zien.
Dat had ik ook! "Ik zal wel gek zijn". Zoveel witte testen al gezien dat ik niet wist hoe zo'n streepje er dan wel uit moest zien... Leve dit forum als bevestiging dat we toch echt niet gek zijn (of iig allemaal gek!)
Ik kan ze overal op denken hier op zp ook, tuur ik en dan denk ik ja daar! Kijk je nog eens en wit is hij. Hahaha
Haha ja hoor ik heb de laatste ronde nog zo lang naar testen gestaard dat ik op een zeker punt roze strepen zag als ik wilde gaan slapen en mijn ogen sloot....
Ja, hier hetzelfde verhaal! Ik doe er soms zelfs een test achteraan om er zeker van te zijn en dan zit ik vervolgens op twee testen te staren
Dat komt omdat je wel een streepje ziet: de controlestreep. Vervolgens kijk je naar het witte gedeelte en je hersenen projecteren dat streepje dat je daarvoor hebt gezien op het vlak. Zo lijkt het dan alsof de test positief is. Staar maar eens lang ergens naar en dan naar een witte muur.. Maar tuurstreepjes en "in de verte als ik op mn kop ga staan dan zie ik een streepje" is allemaal onzin. Als je zwanger bent komt er zichtbaar streepje en anders niet