Ik voel vanaf vanmiddag een heel raar gevoel van onderen Net plopjes, bubbels... heel vaag. Ben al een paar dagen erg druk geweest, zal het daarmee te maken hebben? Wat is dit, moet ik me zorgen maken ? help !
zo laag ik heb hem nog nooit zo laag gevoelt als dat het is. Het voelt ook iets anders.. meer als scheetjes heb ik weer
Heb je de kleine al gevoeld? Ik zou me niet teveel zorgen maken, waarschijnlijk is het gewoon je baby. Liefs, Duveldraakje
ja ik voel de kleine, en die voel ik veel hoger in mn buik... iets onder mn navel. En dit voelt echt heel erg onderin. Net of die eruit gaat vallen ...
Volgens mij is het gewoon je baby. De mijne zit ook wel eens "scheetjes" te laten en de andere keer zit hij bovenin. Vergeet niet dat ze nog alle ruimte hebben om te bewegen!
Dat gevoel is heel herkenbaar. Ik begin ons meisje nu eigenlijk pas echt wat hoger te voelen. Liefs, Duveldraakje
Hihi, is gewoon je kleintje hoor! Elk kindje ligt weer anders en die van jou ligt gewoon heel vlak tegen de baarmoedermond aan de trappelen en dat voel je inderdaad van onderen of tegen je bibs aan. Bij mijn eerste had ik dat ook niet, maar bij deze heb ik het wel. En ik voel ze nu nog hoor!