goeiemorgen allemaal, Wie kan mij helpen ik heb zondag ochtend een miskraam gehad ben een vruchtzakje verloren maar heb niet echt heel hevig gebloed nou nog geen 2 dagen later vloei ik al niet meer en heb nog steeds een zwanger gevoel het kan toch niet dat ik nog een vruchtje in mij heb of kan dat wel? Kan wel gaan testen maar die blijft toch nog wel positief toch?? Wie kan mij helpen en heeft eens zoiets meegemaakt??
bedankt voor jullie reactie ik heb in februari al een miskraam gehad na 7 weken en nu precies met 5 weken maar vorige miskraam was heel anders toen verloor ik eerst 8 dagen lang bloed en kreeg daarna pas mijn miskraam nu verloor ik zondag ochtend wat bruinig verlies en kreeg bijna gelijk erna mijn miskraam zag duidelijk vruchtzakje en en propslijm en nu al niet meer bloedverlies dus beetje vreemd heb ook alleen wat buikpin gehad zondag en heb niet heel veel bloed verloren en vorige keer wel
Ik heb ook vorig jaar een miskraam gehad met het verliezen van het vruchtzakje in 1 keer. Daarna heb ik niet heel veel gevloeit, maar dat komt omdat je alles al hebt verloren. Voor de zekerheid zou ik wel even een verloskundige of huisarts bellen, omdat je al eerder een miskraam hebt gehad die anders is verlopen.
Ha Christa, Oh wat vervelend meis. Heel veel sterkte! Zou zeker naar de andere meiden hier luisteren en je gyn of vk bellen. Liefs
Met 5 weken is een miskraam natuurlijk wat minder heftig dan met 8 weken. Maar je kunt voor de zekerheid even een echo laten maken. Ik heb zelf een miskraam gehad met 11 weken (vruchtje bleek echter al 4-5 weken te zijn gestopt met groeien!) en ik was verbaasd hoe weinig bloed ik daarbij verloor. Ik bleef me echter wel zwanger voelen. Op de controle-echo was te zien dat het vruchtzakje weg was, maar dat er nog wat stolsels zaten. Pas toen die weg waren hielden ook de krampen op. Ik ben nog wel twee weken blijven 'nabloeden'.